LilleBille Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Kan dere få litt mindre fart på den??? Flere av oss får "vondt" inni oss av den farten den smeller i "taket" på...
Gjest Lea Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Sist jeg sjekket, så hadde ikke tamponger bremser eller håndbrekk.
LilleBille Skrevet 1. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2004 Sist jeg sjekket, så hadde ikke tamponger bremser eller håndbrekk. .. kan vi anbefale et lodd i snoren kanskje???
Suzy Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Hakke sett no tampong, jeg........ :o Er det mulig å unngå det? Det farer en tampong som en rakett opp i ei livmor (så det blir bulk), etter at eggstokkene har blitt behørlig ristet rett ut til høyre her....
Gjest Tex Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 *skal vi se* Hmmm.... Redd barna.... Wellex.... Skobutikken..... Somaras.... Nix
Suzy Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Rett under Wellex når du skriver svar... Lilla rute.... animert.....
Polly Ester Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 *skal vi se* Hmmm.... Redd barna.... Wellex.... Skobutikken..... Somaras.... Nix Hvis du bruker Opera har du kanskje slått av funksjonen som gjør at du kan se slike reklamer. Hvis det er så at du bruker Opera og har lyst til å se den, kan du gå inn på verktøylinja - tools - quick preferences - enable plug-ins... (eller trykke F12)
Mette Skrevet 2. november 2004 #16 Skrevet 2. november 2004 Flytter denne inn på Snikk snakk. Som alle vet er Kg avhengig av reklame for og overleve Vi kan ikke fjerne en reklame fordi den ser vond ut, og vi kjenner det langt oppi eggstokken hver gang vi ser den Remyline Moderator
Gjest Lompa Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 Hvor fanken er den hersens reklamen `a?!Finner ittno, jeg! GLEM DET! Jeg fant den....Auuuuuuu!
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2004 #19 Skrevet 2. november 2004 Syk, syk, syk reklame! Muligens laget av en mann???
LilleBille Skrevet 2. november 2004 Forfatter #20 Skrevet 2. november 2004 AG-tampong skytes inn. ... her trengs hvertfall ikke innføringshylse :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå