AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg lurte på om det er vanlig at man forandrer seg en del utseendemessig fra man er 20 år til til man er 23 år? Jeg er mann forresten, og synes at jeg ser mye mer voksen ut! Er dette bare min tanke? Ser på litt bilder fra da jeg var 20-21 år, nå er jeg 23 år. Er dette en tid hvor man forandrer seg en del? Svar gjerne dere som har litt refleksjoner rundt dette Anonymkode: 83a3f...455
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Ja, det gjør de fleste. Mange er unggutter i begynnelsen og ser mer mandige ut i løpet av to år.
KaDust Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 (endret) Ja. Skjelettet er ikke ferdig utviklet innen du er fylt 20 så det vil skje en del endringer utseendemessig noen år til. Endret 3. juni 2016 av KaDust
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Dette er veldig individuelt. Man kan f.eks ikke si at alle forandrer seg mye på 2 år, for det er mange som ikke gjør det. Når vi forandrer oss er som sagt svært individuelt, og noen forandrer seg mye mindre enn andre. Føler selv jeg ser lik ut som flere år tilbake , andre kommenterer det også og jeg er voksen. Anonymkode: 90290...00e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå