Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #1 Del Skrevet 3. juni 2016 Hvorfor er det aldri fest på Kvinneguiden? Hæla i taket? Jeg vil ha fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Del Skrevet 3. juni 2016 Anonymkode: 05361...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2016 #3 Del Skrevet 3. juni 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #4 Del Skrevet 3. juni 2016 Gi meg en øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. juni 2016 #5 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg er med på kg-fest! No' drama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michonne Skrevet 3. juni 2016 #6 Del Skrevet 3. juni 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #7 Del Skrevet 3. juni 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg er med på kg-fest! No' drama? Drama ække lov. De som dramaer må i skammekroken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. juni 2016 #8 Del Skrevet 3. juni 2016 1 minutt siden, Badebuksa skrev: Drama ække lov. De som dramaer må i skammekroken! Jeg er generelt skikkelig glad på fest, så jeg holder meg nok trygt unna den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #9 Del Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Jeg er generelt skikkelig glad på fest, så jeg holder meg nok trygt unna den! Jeg er den som synger Singstar og drikker rusbrus. Eller sitter i en eller annen dyp samtale ute på terrassen. Singstar... finnes det fortsatt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. juni 2016 #10 Del Skrevet 3. juni 2016 Faen, trodde det var treff. Da kunne jeg tatt med @WubWub for en episk aften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #11 Del Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Faen, trodde det var treff. Da kunne jeg tatt med @WubWub for en episk aften. Jasså, er dere omgangskompiser? Spiller dere sjakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #12 Del Skrevet 3. juni 2016 Cyberfest er like bra som vanlig fest, man kan være så fjortisfull man bare vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 3. juni 2016 #13 Del Skrevet 3. juni 2016 Det har faktisk vært flere KG-treff. Selv har jeg vært på to i Oslo hvor på den andre drakk vi alkohol. Er det det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #14 Del Skrevet 3. juni 2016 13 minutter siden, Badebuksa skrev: Jasså, er dere omgangskompiser? Spiller dere sjakk? LOL Anonymkode: 6c0ec...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #15 Del Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, Den mystiske skrev: Det har faktisk vært flere KG-treff. Selv har jeg vært på to i Oslo hvor på den andre drakk vi alkohol. Er det det du mener? Nei, men når vi er inne på teamet. Hva gjør dere? Introduserer dere dere med brukernavn? Er ikke det skummelt? "Åjasså, er det DEG.. Vi har kranglet" -> knyttneve i ansiktet. Jeg hadde nok dessverre risikert et eller flere slag i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. juni 2016 #16 Del Skrevet 3. juni 2016 2 minutter siden, Den mystiske skrev: Det har faktisk vært flere KG-treff. Selv har jeg vært på to i Oslo hvor på den andre drakk vi alkohol. Er det det du mener? Når er neste? Masse folk jeg vil møte i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #17 Del Skrevet 3. juni 2016 Anonymkode: a9263...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #18 Del Skrevet 3. juni 2016 Har vært på et KG-treff bare, men det er over 10 år siden. Og da dukket det opp et par menn også. Og jammen ble det ikke fitte på han ene Anonymkode: a2ca9...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 4. juni 2016 #19 Del Skrevet 4. juni 2016 13 timer siden, Badebuksa skrev: Nei, men når vi er inne på teamet. Hva gjør dere? Introduserer dere dere med brukernavn? Er ikke det skummelt? "Åjasså, er det DEG.. Vi har kranglet" -> knyttneve i ansiktet. Jeg hadde nok dessverre risikert et eller flere slag i trynet Jepp, samt ordentlig fornavn. Jeg synes ikke at det er skummelt. Hyggelig å treffe nye mennesker. 13 timer siden, amativeReflection skrev: Når er neste? Masse folk jeg vil møte i Oslo. Ingen aning. Er jo bare å arrangere noe det så får du se om noen dukker opp. Gjerne post under "kontakt med andre brukere" slik at flere ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 5. juni 2016 #20 Del Skrevet 5. juni 2016 Bare jeg som er redd for å bli gjenkjent fra kg? Vet ikke om jeg hadde turt en kg fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå