AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Og vesker for den saks skyld. Tenker da spesielt på folk som handler inn masse kopier av merker i Syden. Har dere noen tanker om dem? Anonymkode: 92f82...39a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og vesker for den saks skyld. Tenker da spesielt på folk som handler inn masse kopier av merker i Syden. Har dere noen tanker om dem? Anonymkode: 92f82...39a Legger ikke merke til om folk går med merkeklær eller om merkene er ekte eller falske. Anonymkode: c7c4d...66d 5
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 At de er vandrende reklameplakater. Akkurat som jeg tenker det samme om alle som går med klær der merket vises tydelig så jeg legger merke til det.
puppi Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Jævla lure folk. De får kred til en billig penge! 3
Saunet Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Legger merke til det, men legger meg ikke i det. Hva en fremmed går med angår ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Jeg velger mine venner fra personlighet ikke dresskode. De som er hyggelige å snakke med forandrer stort sett ikke personlighet ved å endre klær, så svarer er: tenker ingenting spesielt på grunn av om klærne er ekte/fake. Anonymkode: 9e332...609 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og vesker for den saks skyld. Tenker da spesielt på folk som handler inn masse kopier av merker i Syden. Har dere noen tanker om dem? Anonymkode: 92f82...39a Jeg tenker at de bruker fake merkeklær. Anonymkode: 44837...43c 1
Bloodless Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Orker ikke kommentere det, men synes jo det er litt tåpelig å kjøpe fake MK istedet for en like fin billigveske uten logo. Dessuten støtter de opp om kriminell virksomhet, som er noe tankeløst. 13
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Jeg legger ikke merke til om det er fake eller ekte fordi jeg ganske enkelt i alle år aldri har brydd meg om merke. MEN etter denne HM dokumentaren, bryr jeg meg veldig om hvordan klærne JEG kjøper har blitt produsert med tanke på, for å si det enkelt, fair trade. SOM vil føre til at jeg vil snakke opp og frem om fair trade klær. Hvis noen skulle skryte av noe de har kjøpt i mitt nærvær, som jeg vet er produsert på umenneskelig vis, da vil vedkommede få høre hvor "fantastisk" heldig h*n er. Det er alt jeg har å si 😊 CARPE DIEM 😄 Anonymkode: 2e292...573 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 Jeg bryr meg ikke om hva slags klær folk går i.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Synes det er flaut. Har du ikke råd til ekte vare så ikke kjøp den og lat som du har det. Mye jeg gjerne skulle hatt som jeg heller ikke har råd til. Blir for dumt å late som noe annet! Anonymkode: bd7f1...22c 13
Purple Basil Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 Jeg har ingenting til overs for fake merkevarer, og det er rett og slett pinlig å se på folk som går rundt med dette. Dessuten sier det faktisk veldig mye om en som person også da piratkopier er knyttet til slaveri, terrorisme, narkotika ++ Enten så er man uvitende/dum, eller så er man ond, og ingen av delene er særlig flatterende. Som personen over meg er det selvfølgelig mye jeg ikke har råd til, men som jeg gjerne skulle hatt. Men sånn er det her i livet: man kan ikke få alt. Jeg kjøper av og til noen merkevarer som koster litt, men da legger jeg av penger og sparer til det. Sånn er livet! 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 Legger ikke merke til det. Tenker at folk som bryr seg om det er overfladiske og har usunne verdier, som mest sannsynlig er grunnet i lav egenverdi. Anonymkode: 66a69...8f1 2
Purple Basil Skrevet 4. juni 2016 #16 Skrevet 4. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger ikke merke til det. Tenker at folk som bryr seg om det er overfladiske og har usunne verdier, som mest sannsynlig er grunnet i lav egenverdi. Anonymkode: 66a69...8f1 Er bare nysgjerrig her nå... Synes du virkelig at mennesker som støtter terrorisme/slaveri/narkotikakriminalitet har sunne verdier? Det det er det man i praksis gjør når man kjøper piratkopier. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #17 Skrevet 4. juni 2016 Alle som bruker merkeklær (fake eller ikke) er komplette idioter!! Anonymkode: fed42...214 1
Clarity Skrevet 4. juni 2016 #18 Skrevet 4. juni 2016 (endret) Jeg bryr meg egentlig svært lite om hva folk går i, men akkurat falske merkeplagg synes jeg er rimelig harry å kle seg i. Endret 4. juni 2016 av Clarity 10
Gjest UhuruPeak Skrevet 4. juni 2016 #19 Skrevet 4. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Og vesker for den saks skyld. Tenker da spesielt på folk som handler inn masse kopier av merker i Syden. Har dere noen tanker om dem? Anonymkode: 92f82...39a Nei. Ville ikke lagt merke til det engang. Ei veske er ei veske. (Jeg er kvinne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå