Gå til innhold

Kjøpe ny vogn! Trenger hjelp og erfaringer :-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal kjøpe en trille/joggevogn til min nydelige gutt på 10 mnd. Usikker på hva jeg skal kjøpe, og tenkte kanskje noen ville tipse meg om en som er bra! :-)

mine "krav" er:

- store hjul 

- må kunne legges ned i liggestilling

- gode justerbare seler

- liten når den er sammenlagt

- lett vekt

- god pris

Anonymkode: 759e9...4af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjogger City Elite 😊

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Abrahima skrev:

Babyjogger City Elite 😊

JA!!! :D

(den har vi også!!)

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med TFK joggster twist :)

Anonymkode: 2d19f...07d

AnonymBruker
Skrevet

Liker Emmaljunga jeg da, den er stødigere enn 3-hjuls... Men litt større sammenlagt.

Anonymkode: 192b4...3ab

Gjest chiki
Skrevet

Babyjogger city elite eller babyjogger city mini gt

Skrevet

Jeg annbefaler cybex priam! Kjøpte den for litt siden til min på 6 mnd. Litt drøy i pris men så verdt det!!!!

Skrevet

Babyjogger city elite er en fantastisk vogn!

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker Emmaljunga jeg da, den er stødigere enn 3-hjuls... Men litt større sammenlagt.

Anonymkode: 192b4...3ab

Som joggevogn ligger man unna Emmaljunga, de er altfor tunge.

Joggevogner SKAL vel være tre-hjuls? 

Anonymkode: 381cc...3e1

AnonymBruker
Skrevet

Slår et slag for babyjogger city elite, jeg også. Elsker den vogna!

Anonymkode: 01b74...72f

AnonymBruker
Skrevet

Babyjogger. Ville nok godt for elite siden han er så liten. Har city mini gt selv og er veldig fornøyd, men mi var nesten 2 når jeg kjøpte den. Hun sover ikke i vogn og vi bruker den stortsett bare til lekeplassen og på bilferie

Anonymkode: 9834f...515

Gjest chiki
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babyjogger. Ville nok godt for elite siden han er så liten. Har city mini gt selv og er veldig fornøyd, men mi var nesten 2 når jeg kjøpte den. Hun sover ikke i vogn og vi bruker den stortsett bare til lekeplassen og på bilferie

Anonymkode: 9834f...515

Du får jo hardbag eller softbag til city mini:)

kjøpte mini med hardbag da mellomste var noen uker gammel. Så kjøpte vi mini gt double med hardbag nå da yngste ble født. 

Brukker søskenvognen eller enkelvognen nå med hardvag til minste alt ettersom:) 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også å sjekke ut Bumbleride Indie. Grei pris, en knall vogn og blir liten når den legges sammen. Vi er veldig fornøyd med vår. Aldri hatt behov for trille ol på ferie, vi tar heller med den Indien! Brukes også som sovevogn i bhgen.

Og skulle du handle så har Vognverden kjempeservice hvis du skal handle ny. Nå har den vel også vært noen år i Norge, så er kanskje noen brukte på Finn (da vi handlet vår det knapt nok brukt å få tak i).

Anonymkode: 7aaaf...ea8

Skrevet

Stemmer også for city elite! Jeg elsket vår, men barnet hatet den. Fordi den var vendt feil vei. Kommer nok til å kjøpe noe lignende når han er komfortabel med å ikke se oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...