Gjest Tasia Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 På den ene siden virker han helt normal. Morsom hyggelig osv. Men på en annen side har han gjort endel i fortiden som jeg sliter med, og som jeg er usikker på om han vil gjøre igjen.. Vi snakker om å leve litt på kanten med loven, ligge med søstre og venninner til partneren sin, mulig alkoholproblem osv. Han sier han er ferdig med det nå, men burde jeg stole på han? Er redd for å bli såret...
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Et dårlig tegn når en mann som snakker om andre kvinner han har ligget med i bli-kjent fasen. Høres mer ut som at han bruker deg som gratis psykolog enn at han forsøker å gjøre et godt inntrykk. Anonymkode: 43ef4...a29 3
applestories Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Er det mulig å "bli ferdig med" et alkoholproblem? Jeg falt uansett av før du kom dit, temmelig akkurat ved dette med å ligge med søstre (flertall??) og venninner til partneren sin. Håper for min egen del at jeg hadde holdt meg laaaangt unna en sånn type. Og for din del at du gjør det. 2
Gjest UhuruPeak Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Hvordan i all verden kom dette opp i samtalen så tidlig?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Han har sex med sine egne søsken !?!? og han her vurderer du å satse på seriøst ? Anonymkode: 1b6f8...427 4
WubWub Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 (endret) om du liker han og han ikke plager deg så ser jeg ikke problemet. man lever bare en gang Endret 3. juni 2016 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Hvorfor gidder du? Hva er bra med han liksom? Anonymkode: 4d007...a5b
Gjest Tasia Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et dårlig tegn når en mann som snakker om andre kvinner han har ligget med i bli-kjent fasen. Høres mer ut som at han bruker deg som gratis psykolog enn at han forsøker å gjøre et godt inntrykk. Anonymkode: 43ef4...a29 Det var jeg som spurte og han var jo bare ærlig. Men skal innrømme at jeg ble litt sjokkert.. 1 time siden, applestories skrev: Er det mulig å "bli ferdig med" et alkoholproblem? Jeg falt uansett av før du kom dit, temmelig akkurat ved dette med å ligge med søstre (flertall??) og venninner til partneren sin. Håper for min egen del at jeg hadde holdt meg laaaangt unna en sånn type. Og for din del at du gjør det. Han sier at han ikke drikker like mye som han pleide, men hva vet vel jeg.. Syns heller ikke noe om å ligge med søstre og venninner til kjæresten sin.. Men det ligger kanskje i fortiden? 1 time siden, UhuruPeak skrev: Hvordan i all verden kom dette opp i samtalen så tidlig? Jeg spurte. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har sex med sine egne søsken !?!? og han her vurderer du å satse på seriøst ? Anonymkode: 1b6f8...427 Nei, ex'dama sin søster. 1 time siden, WubWub skrev: om du liker han og han ikke plager deg så ser jeg ikke problemet. man lever bare en gang Folk kan jo forandre seg? 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du? Hva er bra med han liksom? Anonymkode: 4d007...a5b Han sier at han har forandret seg. Han er morsom, kjekk, snill, god osv. Mange gode egenskaper
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 49 minutter siden, Tasia skrev: Det var jeg som spurte og han var jo bare ærlig. Men skal innrømme at jeg ble litt sjokkert.. Han sier at han ikke drikker like mye som han pleide, men hva vet vel jeg.. Syns heller ikke noe om å ligge med søstre og venninner til kjæresten sin.. Men det ligger kanskje i fortiden? Jeg spurte. Nei, ex'dama sin søster. Folk kan jo forandre seg? Han sier at han har forandret seg. Han er morsom, kjekk, snill, god osv. Mange gode egenskaper Her bør både varsellamper og sirener ta helt av. Hvis du fortsetter med han her, så ikke bruk den episoden her til å bygge opp mannehat. Anonymkode: 0c497...f36
Reckless Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Utifra erfaringer har jeg opplevd at folk svært sjelden forandrer seg. Tenker det ligger noe i uttrykket "en gang utro, alltid utro".
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 Han sier at han har forandet seg? .. virker som om han heller tester deg for å se hvor mye du tåler slik han kan starte manipuleringen sin.. Ikke vær NAIV, slik oppførsel er ikke normal. Anonymkode: faee0...910
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #12 Skrevet 3. juni 2016 Hvor naiv går det an å være? At en mann har pleid å ligge med søstre og venninner av partneren sin, sier ganske mye om manglende moral/grenser. Hvis han virkelig hadde forandret seg nå, hadde han skjønt at han ikke burde nevne dette til en ny dame. Anonymkode: 9d981...f2d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #13 Skrevet 3. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor naiv går det an å være? At en mann har pleid å ligge med søstre og venninner av partneren sin, sier ganske mye om manglende moral/grenser. Hvis han virkelig hadde forandret seg nå, hadde han skjønt at han ikke burde nevne dette til en ny dame. Anonymkode: 9d981...f2d 5. Vi erkände inför Gud, oss själva och en medmänniska den exakta innebörden av alla våra fel. Kan være en AA greie da. Det handler mye om å ha selvinnsikt å innse hva som gikk galt og så gå videre. Anonymkode: 4d007...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå