Gjest Gjesten Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 I forhold til tråden om irriterande reklame: er det ein reklame du synest er fin eller morosam? Såg nettopp den nye (trur eg) til Postbanken, der dei tar opp ein del faste uttrykk og gjer dei svært bokstavelege. Den var ganske koseleg. Og så han som må sitte der i heile evigheten (den e søt heilt til dama kjem inn og seier: Jaha, det er ikke greit å være fallskjermjeger når man har følsom hud!!...)
LilleBille Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 .. jeg liker "glem ringeprisen"... - den er bare så søt.. - og så liker jeg Maxbo reklamene , og er enig med deg om den med utrykkene... skikkelig artig. Gode reklamefilmer er skikkelig artig .. men dårlige....
Hu i Svingen Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 "Bilruta" har en genial reklame på lokal-TV..
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Jeg er glad i maxbo.. han er så snill han mannen som ikke liker svigerfaren sin, sjønn og snill. Og flink å ordne ting i huset! Og så har jeg en liten plass i hjertet mitt for hun "skriv selv, surpromp!!" i oste-reklamen, hun minner litt om meg. Og så er jeg enig i at han ungen som må sitte der i evigheten er sjønn! helt til voiceoveren kommer.. Og stakar ringeprisen som alltid blir glemt.. Og de som rett som det er går fem på, og har problemer med å få endene til å møtes!
jolie Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Hvem er det som har den reklamen med de to ungene som drar til et snekkeri med en rimelig vindskeiv halvdel av et kaninbur, og får snekremannen til å lage en akkurat like vindskeiv del? Er det Maxbo det og? Den synes jeg er kjempesøt! :D
Suzy Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 .. jeg liker "glem ringeprisen"... - den er bare så søt.... Jeg ELSKER glem ringeprisen! Syns så synd på ringeprisen.... VG-reklamene er gode "Vi sku'kje tapetsere..?"
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Morsomme reklamer.. goddamn, posta nettopp en plagsom en, men nå så jeg at det er en egen tråd for sånt.. *tenke* morsom.. Er endel men husker ikke nå... tidlig på mårran... *drikke cola*
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Bamsemums-reklamen er hysterisk. Den er uslåelig. Ler meg ihjel. Så en for Rema her en dag som var morsom; mor skal forsøke å forklare lillegutt dette med babyer og hvordan de blir til - og er langt ute på viddene i forklaringen sin - så sier lillegutt: er det pule du mener? Det enkleste er ofte det beste. Den postbank reklamen er også bra: få endene til å møtes...
Mitzi Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Så en for Rema her en dag som var morsom; mor skal forsøke å forklare lillegutt dette med babyer og hvordan de blir til - og er langt ute på viddene i forklaringen sin - så sier lillegutt: er det pule du mener? Det enkleste er ofte det beste. Ja! Den Remareklamen er bare sååå morsom! Moren forklarer og forklarer, om bier og blomster. "Pappa er en stor bie..."... hehehhee... Utrolig artig.
Gjest Lompa Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 Oooh kom på en: "Doffen er dau." ????Hvilken reklame er det???
Gjest jan Skrevet 2. november 2004 #14 Skrevet 2. november 2004 liker veldig godt dem siste for norsk tipping. Han norske dom kjører rundt på mars og hilser på amerikanerene....halla gutta..long trip?
^me^ Skrevet 2. november 2004 #15 Skrevet 2. november 2004 synes MIX reklamene er ganske gode..det parret som slår hverandre ihjel for en godtepose.. liker også kims reklamen..de to kompisene og de to homoene som forbytter posene i butikken og finner det ut hjemme og skriker.. liker også rema 1000 reklamen..
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #16 Skrevet 2. november 2004 ????Hvilken reklame er det??? Tror det er en Rema reklame.. en liten pjokk som titter på sin døde gullfisk som ligger og flyter med buken først i bollen. Så kommer mor og skal trøste da.. Doffen er bare sliten osv.. ska ta med doffen og kjøre ut på landet der andre gullfisker hviler osv.. Så kommer storesøster inn. Spørr: "Hva skjer a?" Lillebror svarer: "Doffen har daua"
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2004 #17 Skrevet 2. november 2004 liker også kims reklamen..de to kompisene og de to homoene som forbytter posene i butikken og finner det ut hjemme og skriker.. JA! Hilarious! Men blir litt satt ut av bannerreklamen til høyre her... "Våre tamponger er ikke som andres... RETT HJEM!" :o Jadda! Spesielt de vinkende eggstokkene plager meg litt!
Miss Angelina Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 mor står og pusser tennene!! så ser hun gullfisken ligge livløs i bollen!! Jeg tror Doffen er sliten jeg. kanskje mamma skal finne en kopp, så kan doffen dra på landet,der ole og dole er. slik at han kan få prøve og leve livet på egen hånd... datteren: hva skjer`a?? lille gutten: Doffen har daua!! den er kul.... like greit og fortelle sannheten i steden for og gå rundt i grøten!!
Gjest Gjesten Skrevet 2. november 2004 #19 Skrevet 2. november 2004 Trur mange av dei vi verkeleg fell for er norske gitt...
lizzy x Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 ????Hvilken reklame er det??? trur det og er en rema 1000 reklame,gullfisken til en unge ha dødd og da skal mora begynne å forklare det hele til ungen sin,og om at de skal kjøre doffen(som er gullfisken) ut på landet der kan han ha det godt og være med venner og slappe av og prøver å vri unna at fisken ha dødd...så kommer den eldste dattra inn og spør hva som skjer...så ser guttungen på ho og sier " doffen har dauna"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå