Lappa Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Hei! Når damer går fra å være lubben (10kg for mye) til å få stram og bra kropp. Så kan f.eks ei dame gå fra å være en 4-5 på "skjønnhetsskalaen" til å bli 7. ( etter min mening) Så det jeg lurer på er om dette gjelder for menn også? kan en mann gå fra å se helt ok og ut til å bli kjekk etter ca 10 kg vekttap og kanskje fått mer muskler? Hilsen mann 24
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Ja det kan gjelde menn også. Anonymkode: 9aca1...f84 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Hvis en mann er gått fra overvektig til normal eller trent, så vil jeg si ja. På den måten at han ikke var attraktiv før, men er det nå. Dersom det er snakk om vekttap innenfor "normalskalaen" - fra litt mage til flat mage eller six-pack, så er det nei for meg. Det vil ikke utgjøre noen forskjell. Det er resten av pakka som er avgjørende. De fleste menn jeg har datet har faktisk hatt litt mage. Dersom han ikke er attraktiv for meg med noen "kosekilo", er han neppe attraktiv for meg overhodet. Da er det andre ting det skorter på, som sosial selvtillit osv. Anonymkode: bfdc3...4b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå