AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg ser veldig mange svare stygt/frekt på andre sine tråder her inne på KG, og av ren nysgjerrighet lurer på om du snakker til folk på samme måte når du møter de andre plasser. Dama i kassa på matbutikken f.eks, er du frekk mot henne også fordi du mener hun stilte deg et dumt spørsmål om du trengte en pose? Eller er du hyggelig og grei da. Anonymkode: ad726...b2d 2
ajarRun Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Når jeg er i butikker bruker jeg Bose QC25 og har høy nok musikk til å dempe ut samtaler og unger. Jeg sier nei uansett hva jeg blir spurt om og så ber jeg om pose når jeg innser at jeg ikke gidder å sjonglere varene ut i bilen. Jeg er sjeldent frekk mot folk som arbeider for meg, det er sjeldent hensiktsmessig. Kan nok være litt for direkte til folk som jeg kjenner da, sier det jeg mener og mener det jeg sier. Mye bedre enn falske folk som bare sier det man vil høre. Dog har jeg aldri svart frekt i en tråd her, så jeg er kanskje ikke en du ville ha svar fra.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser veldig mange svare stygt/frekt på andre sine tråder her inne på KG, og av ren nysgjerrighet lurer på om du snakker til folk på samme måte når du møter de andre plasser. Dama i kassa på matbutikken f.eks, er du frekk mot henne også fordi du mener hun stilte deg et dumt spørsmål om du trengte en pose? Eller er du hyggelig og grei da. Anonymkode: ad726...b2d Det lurer jeg også på. jeg får høre utrolig krass kritikk når jeg skrev to tråder her nå. Og jeg lurer på om de samme brukerne er like frekke i virkeligheten. Altså om de spør om du er dopa eller noe, bare du skriver om situasjoner i livet ditt. Og tanker og at du vil bli et bra menneske, og hvordan forbedre seg. ... da fikk jeg høre: er du dopa! Du igjen!!! og at jeg burde sittes i fengsel for en anonym tråd som ikke handlet om noe styggt. Anonymkode: 00c10...516
applestories Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 I den grad jeg svarer frekt, så ja, jeg ville nok svart på samme måte i det virkelige liv. Det har vært litt vanskelig siden jeg var liten; jeg er stort sett alltid snill og stille, men så mener jeg et eller annet om et eller annet, og da sier jeg det. Og da blir folk ofte litt satt ut over at jeg er så direkte, jeg som egentlig bare skal være snill og grei. Slem mot andre tror jeg aldri at jeg er. Men hadde vi ikke hatt viskeknapp på tastaturet er det nok ikke alle som hadde vært enige i det
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Når jeg er i butikker bruker jeg Bose QC25 og har høy nok musikk til å dempe ut samtaler og unger. Jeg sier nei uansett hva jeg blir spurt om og så ber jeg om pose når jeg innser at jeg ikke gidder å sjonglere varene ut i bilen. Jeg er sjeldent frekk mot folk som arbeider for meg, det er sjeldent hensiktsmessig. Kan nok være litt for direkte til folk som jeg kjenner da, sier det jeg mener og mener det jeg sier. Mye bedre enn falske folk som bare sier det man vil høre. Dog har jeg aldri svart frekt i en tråd her, så jeg er kanskje ikke en du ville ha svar fra. Synes det er utrolig hva en del brukere som sier at de er "perfekte" kan lire i fra seg mot brukere i tråder her inne . Utrolig stygge ord. Anonymkode: 00c10...516 2
ajarRun Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Synes det er utrolig hva en del brukere som sier at de er "perfekte" kan lire i fra seg mot brukere i tråder her inne . Utrolig stygge ord. Anonymkode: 00c10...516 Skjønner ikke hvorfor du siterer meg. Husk at å være ærlig ikke er å være stygg. 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er en like stor ufyselig drittsekk i det virkelige liv som det jeg er her på KG.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 1 minutt siden, applestories skrev: I den grad jeg svarer frekt, så ja, jeg ville nok svart på samme måte i det virkelige liv. Det har vært litt vanskelig siden jeg var liten; jeg er stort sett alltid snill og stille, men så mener jeg et eller annet om et eller annet, og da sier jeg det. Og da blir folk ofte litt satt ut over at jeg er så direkte, jeg som egentlig bare skal være snill og grei. Slem mot andre tror jeg aldri at jeg er. Men hadde vi ikke hatt viskeknapp på tastaturet er det nok ikke alle som hadde vært enige i det Men det fins måte på hvordan man prater til folk da? Man kan fint snakke direkte men på en pen høflig måte istedet for å være rett og sett dømmende og simpel!. Anonymkode: 00c10...516 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg er en like stor ufyselig drittsekk i det virkelige liv som det jeg er her på KG. Kanskje det bare er meg som er ganske heldig i mitt virkelige liv. Her på kg, så er folk ganske ufyselige mot meg, ikke alle men mange.. Men i det virkelige liv så klapper folk meg på skulderen og prater veldig hyggelig til meg . Da er jeg tjomie med de fleste når jeg prater med de. Er det de samme som er her som jeg møter i virkeligheten? Da er de isåfall høflig i virkeligheten mot meg Anonymkode: 00c10...516 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Jeg vil si jeg er relativt lik på KG som i virkeligheten. Forskjellen er at her kan jeg ta meg litt tid på å skrive et svar. Jeg banner ikke her, og jeg banner ikke i virkeligheten. Jeg bruker ikke ukvemsord her, og jeg bruker ikke ukvemsord i virkeligheten. Den mest markante forskjellen er vel at folk som skriver her tar mer vanvittige og ufornuftige valg enn de fleste av venninnene mine. Jeg kjenner ingen som dater så håpløse typer som jeg hører beskrevet her. Men gjorde jeg det, hadde jeg ikke hatt problem med å si ifra. Anonymkode: ab9b1...c3e
applestories Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det fins måte på hvordan man prater til folk da? Man kan fint snakke direkte men på en pen høflig måte istedet for å være rett og sett dømmende og simpel!. Anonymkode: 00c10...516 Det kommer jo like mye an på den man blir pratet til av. Slik som den kommentaren din her høres ganske negativ ut, og starter man på den måten må man ikke bli overrasket om folk svarer tilbake i samme tone. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #12 Skrevet 3. juni 2016 Da lurer jeg på hvor grensen på ærlig og frekk er? Kan det av og til oppfattes som frekt når det er ment å være ærlig? -Ts Anonymkode: ad726...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #13 Skrevet 3. juni 2016 Det har vokst frem en fæl ukultur her inne med frekke svar, som faktisk blir godtatt av de som driver dette stedet. Gir vel flere klikk vil jeg tro. Anonymkode: 86317...794 1
applestories Skrevet 3. juni 2016 #14 Skrevet 3. juni 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Husk at å være ærlig ikke er å være stygg. Klart det kan være det. Det er ikke slik at man må lyve for å være slemme mot andre. Jeg trodde også at ærlighet alltid er best, men har lært at det ikke nødvendigvis alltid stemmer.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #15 Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Da lurer jeg på hvor grensen på ærlig og frekk er? Kan det av og til oppfattes som frekt når det er ment å være ærlig? -Ts Anonymkode: ad726...b2d Utifra noen tråder jeg har lest, så er det absolutt tilfelle. Ser noen refererer til "frekke" svar, når de egentlig bare har fått svar de ikke liker. Etter min mening blir et svar "frekt" når det brukes irrasjonelle begreper som er ment å trykke en ned, når man like godt kunne brukt andre ord som var like beskrivende. Anonymkode: ab9b1...c3e 2
Gjest Belle âme Skrevet 3. juni 2016 #16 Skrevet 3. juni 2016 No veit ikkje eg om eg er spesielt krass eller frekk, men er veeeeldig lik i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #17 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er nok frekkere i virkeligheten Anonymkode: e7453...a3f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #18 Skrevet 3. juni 2016 51 minutter siden, amativeReflection skrev: Skjønner ikke hvorfor du siterer meg. Husk at å være ærlig ikke er å være stygg. Var ikke ment noe dårlig mot deg. Jeg mente at det er mange andre brukere.. ikke deg.. som er stygge i kommentarer her. De tror de bare er ærlig, men de er jo direkte uthengende og forferdelige i det de skriver. Jeg har blitt kallt litt av hvert her inne nå, som jeg ikke må si er noe som er fint å si , samme hvor ærlig de skal være. Man har en dannelse. Man sier foreks ikke til en som ikke ser noe fin ut at personen ser stygg ut for å være ærlig. Det var bare ærlig sagt liksom. Man kan dempe seg for hva man sier. Man kan prate dannet og vennlig. Det er forskjell på å være snill ærlig og stygg ærlig. Anonymkode: 00c10...516
michaeline__07 Skrevet 3. juni 2016 #19 Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser veldig mange svare stygt/frekt på andre sine tråder her inne på KG, og av ren nysgjerrighet lurer på om du snakker til folk på samme måte når du møter de andre plasser. Dama i kassa på matbutikken f.eks, er du frekk mot henne også fordi du mener hun stilte deg et dumt spørsmål om du trengte en pose? Eller er du hyggelig og grei da. Anonymkode: ad726...b2d Mulig de er det. Jeg har svart frekt på kvinneguiden noen ganger, og kunne svart akkrat det samme i virkeligheten hvis dette var en reell problemstilling. Nå må man ikke glemme alle klemmene som blir sendt ut, altså. 1
michaeline__07 Skrevet 3. juni 2016 #20 Skrevet 3. juni 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok frekkere i virkeligheten Anonymkode: e7453...a3f Er det derfor du er anonym? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå