AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg elsker barna mine Over alt på jord, ville icke värt de foruten og koser Meg masse med dem. Men jeg er også sykt sliten, og föler alle dagene går rundt i seg selv. Også mye krangling med mannen. Er Dette normalt? Eller er det lov å klage? Og hva kan jeg eventuellt gjöre med det. Anonymkode: 20633...954
ajarRun Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Ta deg en middagshvil? Det gjør jeg når jeg er sliten. Hvis det er folk hjemme kjører jeg til en brygge i nærheten og sover i bilen. Men pass på, når jeg prøvde det samme på Songsvann sin parkeringsplass ble jeg nesten dratt med i en slags bilorgie med eldre menn. Bryggen min er trygg, eneste folkene som tar kontakt der er tyskerter, og de vil vanligvis bare fiske eller lignende. 1
Zienna Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Det er lov å klage, men det hjelper sjelden. Er det arbeidsfordelingen hjemme du og mannen krangler om? Synes du det blir for mye på deg i forhold til hans bidrag? For den krangelen er klassisk.
Gjest Jessica Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Det er lov å klage, det er også lov å være sliten. Det er bra at du klarer å utrykke dette. Da er neste steg å gjøre noe med dette. Kanskje alenetid er noe du må bli flinkere til ? Spise sunnere og drikke masse vann, spesielt nå i varmen. Sjekk vitamin lagrene dine og se om du kan få mindre oppgaver , og mer moro. Dette gjør jeg; 30 minutter i skogen eller joggetur. Ca 15-20 minutter alene på et rom. Enten yoga, meditasjon eller bare sitte på mobilen. Jeg sier også ifra til min mann at nå trenger jeg en pause. Dette har vi lært at vi skal respektere fra begge sider. Han får spille 1 time annen hver dag og trene annen hver dag. Hverdagen er til tider slitsom, og derfor er det lurt å fordele oppgaver og fokusere på trivsel. Det beste du kan gjøre for barna dine er å være en glad mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå