Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror dere vinner Idol finalen i kveld? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Marius, men håper Norah vinner.

Anonymkode: 4ed1a...fca

Skrevet

Siden vinnerne av idol forsvinner fra jordens overflate etter programmet (sett bort fra Kurt) så håper jeg at Norah blir nummer to. Hun kommer til å bli en solid artist uansett!

AnonymBruker
Skrevet

Norah vinner, uten tvil! Jeg er ikke så begeistret for måten hun synger på, men hun er et talent og har vært en favoritt hos mange hele veien

Anonymkode: 7041e...192

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ble de tidligere deltagerne pisket til å være med på den åpningssangen eller? så tafatte og sure de virket!!! 

Anonymkode: 09af2...599

• Liker 3
Skrevet

Marius!! <3

Skrevet

Heia Marius! :bolledeig:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som har forsinkelse på lyden ifht bilde? Sykt irriterende.

Moro at Marius synger sin egenkomponerte sang da.

Digger begge to, det ble finalen jeg håpet på, bryr meg egentlig ikke om hvem som vinner for det blir utrolig gøy i kveld :-D

Anonymkode: b409f...749

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen favoritter av de to. Begge er kjempeflinke på hver sin måte. Begge er verdige vinnere. Synes det er høyere nivå i år enn tidligere år..... er dere enige i det?

Anonymkode: a5369...599

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norah

Anonymkode: 3f091...e92

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen favoritter av de to. Begge er kjempeflinke på hver sin måte. Begge er verdige vinnere. Synes det er høyere nivå i år enn tidligere år..... er dere enige i det?

Anonymkode: a5369...599

Det var ikke spesielt høyt nivå på topp 10, men det er to verdige finalister. Marius er den beste som har vært med i Idol. 

Anonymkode: 97901...996

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg digger Ina Wroldsen, men om det ikke er gjort ennå, så håper jeg noen gjør en parodi av henne snart. Tror det kunne ha blitt artig :) "Girl, you got it on!" For øvrig to verdige finalister. Tror Marius vinner, men unner dem begge seieren!

Anonymkode: 3f7bc...7d2

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg synes tv2 favoriserer Norah. Hun synger nesten alltid sist, og det er en stor fordel. Nå får hun synge etter nyhetene, sporten og været, og da er det henne seerne husker best. Mener ikke at hun ikke fortjener å vinne, men det er dumt at hun blir så favorisert.. 

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Umulig og velge, digger begge.

AnonymBruker
Skrevet

En av grunnene til at få Idolvinnere har slått gjennom har vært mangel på låtmateriale. Der har Marius en fordel, han skriver allerede sanger av topp kvalitet. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Norah har det (it)! Hun er en stjerne allerede.

Marius er flink, men guuuuud så kjedelig. :a034:

Anonymkode: 6d72d...78a

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

STEM PÅ MARIUS!!!!!!!!!!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av grunnene til at få Idolvinnere har slått gjennom har vært mangel på låtmateriale. Der har Marius en fordel, han skriver allerede sanger av topp kvalitet. 

Pluss at han spiller jo to musikkinstrumenter selv også. Man blir mer spennende som artist jo mer selvstendig man er!

Endret av Glansbildeskrinet
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg synes tv2 favoriserer Norah. Hun synger nesten alltid sist, og det er en stor fordel. Nå får hun synge etter nyhetene, sporten og været, og da er det henne seerne husker best. Mener ikke at hun ikke fortjener å vinne, men det er dumt at hun blir så favorisert.. 

Når man har kommet så langt som til finalen, så er jeg ganske sikker på at vi som følger med allerede har plukket en favoritt. Om man ikke klarer å velge, så er jo valget enkelt. Da avgir man bare en gratis stemmer per finalist. For min del gir jeg alle stemmene til Marius. Men jeg er enig i det du sier. Produksjonen burde rullere mer på det fra program til program.

Endret av Glansbildeskrinet
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg digger Ina Wroldsen, men om det ikke er gjort ennå, så håper jeg noen gjør en parodi av henne snart. Tror det kunne ha blitt artig :) "Girl, you got it on!" For øvrig to verdige finalister. Tror Marius vinner, men unner dem begge seieren!

Anonymkode: 3f7bc...7d2

Det er i alle fall lagt ut et klipp et sted der ute. Husker ikke om det var en humorside på en norsk nettside, eller hva det var. Men, eller jo. Var det SoMe-sida på Facebook, kanskje? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...