AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har 5 såkalte "venner". Men de har aldri tid til å treffes eller finne på noe. De er opptatt med kjæresten sin og derfor kan de aldri gjøre noe sosialt med andre. Hva er egentlig vitsen med å ha sånne venner? Jeg har mest lyst å bare kutte dem ut av livet mitt. Hver eneste gang jeg spør om de vil finne på noe, får jeg at "nei, de kan ikke pga ditt og datt med kjæresten". Når de trenger meg derimot, da forventes det at jeg skal stille opp. Og jeg har barn, men ingen kjæreste. Er så møkklei. Andre som har det sånn? Har mest lyst å bare slette dem fra alle sosiale medier og heller bare være ensom, for jeg er igrunn like ensom nå. Anonymkode: c9469...edd
KaDust Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Kontakten med sånne venner for min del har bare naturlig falt bort, og de vennene jeg har igjen er de som jeg omgås med fra tid til annen. Er bare å kutte kontakten hvis det er det du vil. Jeg tar hvertfall ikke vare på venner som ikke er der for meg, men som forventer at jeg alltid skal være der for de. Man skal både gi og ta i et vennskap synes nå jeg.
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Bare å si nei når de kommer og etterspør tjenester.
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Har lett for å bli sånn at opptatte venner bare kontakter en når de vil ha tjenester, men man har ansvar for å stå opp for seg selv når det blir for mye.
michaeline__07 Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 5 såkalte "venner". Men de har aldri tid til å treffes eller finne på noe. De er opptatt med kjæresten sin og derfor kan de aldri gjøre noe sosialt med andre. Hva er egentlig vitsen med å ha sånne venner? Jeg har mest lyst å bare kutte dem ut av livet mitt. Hver eneste gang jeg spør om de vil finne på noe, får jeg at "nei, de kan ikke pga ditt og datt med kjæresten". Når de trenger meg derimot, da forventes det at jeg skal stille opp. Og jeg har barn, men ingen kjæreste. Er så møkklei. Andre som har det sånn? Har mest lyst å bare slette dem fra alle sosiale medier og heller bare være ensom, for jeg er igrunn like ensom nå. Anonymkode: c9469...edd Jeg ville selvklart lagt vekk på at dere aldri traff hverandre, men mye mer vekt på hva de sier om mennesker generelt sett. Vil man omgåes slike mennesker da? Tenk så mye annet man kan bruke tiden på (mener ikke dette frekt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå