Gå til innhold

Jeg bare surrer med menn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg har så uflaks når det kommer til menn! Har vært singel i noen år nå. Møtt et par jeg har falt for, som har alt jeg ser etter i en mann; men de vil ikke ha meg. (Selvsagt bra nok for sex, men ikke forhold, forbanna mannfolk).

Så har jeg møtt en fyr som jeg virkelig klikker superbra med på alle områder, bortsett fra at jeg ikke er fysisk tiltrukket..... Jeg klarer ikke kysse eller være intim med han, men jeg digger han som person. Han er interessert i meg, og jeg skulle ønske jeg var tiltrukket for da hadde det vært en drømmematch..

Også så har jeg møtt en fyr som jeg er sykt fysisk tiltrukket av og som jeg liker som person, men jeg er usikker på om han kanskje er litt FOR kjekk.. Litt for "glatt". 

Herregud for et surr :o 

andre som meg? 

Anonymkode: dd97c...ac9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke klar for et seriøst forhold. 

Anonymkode: 7a4cf...b11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 68e47...698

• Liker 2
Skrevet

Dette er en vanlig misforståelse kvinner har. Fordi menn som er høyt ettertraktet på datingmarkedet er villige til å ligge med dem innbiller de seg at de er gode nok for å starte et forhold med slike menn. Dette fører til at de gang på gang velger menn de har 0 sjanse til å starte et forhold med, og så blir skuffet. Det er et ganske stort gap mellom kvinner man er villige til å ha sex med og kvinner man er villige til å kalle sin kjæreste. 

Du må rett å slett finne menn som er mer på ditt nivå, eller så ender du vel opp som en heggemø tilslutt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Dette er en vanlig misforståelse kvinner har. Fordi menn som er høyt ettertraktet på datingmarkedet er villige til å ligge med dem innbiller de seg at de er gode nok for å starte et forhold med slike menn. Dette fører til at de gang på gang velger menn de har 0 sjanse til å starte et forhold med, og så blir skuffet. Det er et ganske stort gap mellom kvinner man er villige til å ha sex med og kvinner man er villige til å kalle sin kjæreste. 

Du må rett å slett finne menn som er mer på ditt nivå, eller så ender du vel opp som en heggemø tilslutt. 

Eller ender opp med den klassiske snille mannen som hun må ta til takke  med liten tiss også blir hun bitter.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eller ender opp med den klassiske snille mannen som hun må ta til takke  med liten tiss også blir hun bitter.

Jeg har dessverre ingen erfaring med å være i forhold med noen som har liten tiss, en hadde stor klit, og det er vel litt det samme da? Men jeg ble ikke bitter da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Jeg har dessverre ingen erfaring med å være i forhold med noen som har liten tiss, en hadde stor klit, og det er vel litt det samme da? Men jeg ble ikke bitter da.

:hoho:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, amativeReflection skrev:

Hahaha! Ja, de to mennene mener du? Som spurte meg på date? Og som jeg datet lenge før han fant ut at han ikke hadde de rette følelsene? Og som jeg aldri hadde sex med? Jeg er mer enn god nok, jeg vet jeg er attraktiv og det er egentlig ikke det som er problemet her. Jeg har en litt spesiell smak i menn, så for alt du vet kan det være de mest attraktive på datingmarkedet jeg ikke klarer å falle for og må avise. Men som vanlig er du ute etter å spre dritt her inne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg har så uflaks når det kommer til menn! Har vært singel i noen år nå. Møtt et par jeg har falt for, som har alt jeg ser etter i en mann; men de vil ikke ha meg. (Selvsagt bra nok for sex, men ikke forhold, forbanna mannfolk).

Så har jeg møtt en fyr som jeg virkelig klikker superbra med på alle områder, bortsett fra at jeg ikke er fysisk tiltrukket..... Jeg klarer ikke kysse eller være intim med han, men jeg digger han som person. Han er interessert i meg, og jeg skulle ønske jeg var tiltrukket for da hadde det vært en drømmematch..

Også så har jeg møtt en fyr som jeg er sykt fysisk tiltrukket av og som jeg liker som person, men jeg er usikker på om han kanskje er litt FOR kjekk.. Litt for "glatt". 

andre som meg? 

Så han ene er ikke kjekk nok, mens han andre er for kjekk? Hva legger du i glatt og kjekk foresten, at han er veldig opptatt av utseende? Alltid lurt på det, da jeg ikke får kjekk og glatt til å gå sammen.

Anonymkode: 49696...9d1

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, amativeReflection skrev:

Synes det er så rart hvis det at kvinner og menn er så forskjellige på det området, at kvinner er selektive ang både sexpartnere og kjærester mens menn er kun selektive ang kjærester?

Anonymkode: 716bc...168

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er så rart hvis det at kvinner og menn er så forskjellige på det området, at kvinner er selektive ang både sexpartnere og kjærester mens menn er kun selektive ang kjærester?

Anonymkode: 716bc...168

Biologi.

En mann har ingenting å tape på å pule mange, han får spredd genene. En kvinne må investere mye i hvert barn, hvem hun får barn med er mye viktigere. Det er to helt forskjellige strategier. Moderne prevensjon har ikke eksistert lenge nok til å påvirke genene våre.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Ja, de to mennene mener du? Som spurte meg på date? Og som jeg datet lenge før han fant ut at han ikke hadde de rette følelsene? Og som jeg aldri hadde sex med? Jeg er mer enn god nok, jeg vet jeg er attraktiv og det er egentlig ikke det som er problemet her. Jeg har en litt spesiell smak i menn, så for alt du vet kan det være de mest attraktive på datingmarkedet jeg ikke klarer å falle for og må avise. Men som vanlig er du ute etter å spre dritt her inne. 

Han innbiller seg visst også at han har greie på kvinner.

Saken er at han vet ikke en dritt om kvinner. Innleggene hans er alltid helt på bærtur

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Biologi.

En mann har ingenting å tape på å pule mange, han får spredd genene. En kvinne må investere mye i hvert barn, hvem hun får barn med er mye viktigere. Det er to helt forskjellige strategier. Moderne prevensjon har ikke eksistert lenge nok til å påvirke genene våre.

Jeg kjøper ikke alltid den påstanden der. Det finnes faktisk selektive menn. Menn som ikke klarer å ha sex med hvem som helst...

Anonymkode: d9fe2...fa7

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper ikke alltid den påstanden der. Det finnes faktisk selektive menn. Menn som ikke klarer å ha sex med hvem som helst...

Ja, impotens er et stort problem, heldigvis har vi medisiner mot det.

Og som med alt er det nøyanser, og trender. Selv om du er predisponert til å være selektiv betyr det ikke at du er det.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å tilføye: som det finnes damer som ikke er selektive.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Han innbiller seg visst også at han har greie på kvinner.

Saken er at han vet ikke en dritt om kvinner. Innleggene hans er alltid helt på bærtur

du altså, det er din mening det. han vet mye om hvordan kvinner fungerer, du er bare ute etter å ta ham. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, amativeReflection skrev:

tror ganske mange som gjør akkurat dette. treffer du 10 menn du syntes er kjekke men som ikke vil ha forhold skulle det ringt en bjelle for lenge siden. 

Anonymkode: 861a5...f3f

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, amativeReflection skrev:

Hvilke menn er høyt ettertrakted på datingmarkedet? ..... kan ikke si jeg er imponert over utvalget..

Anonymkode: f885f...9b6

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

andre som meg? 

Jaja du får nå ihvertfall sex ...der er dere kvinnfolk heldige. Dere får de behovene dekket uansett. 

Tror du skal være glad du ikke er mannfolk sånn sett. 

Anonymkode: e4cf9...dba

AnonymBruker
Skrevet

Jaja du får nå ihvertfall sex ...der er dere kvinnfolk heldige. Dere får de behovene dekket uansett. 

Tror du skal være glad du ikke er mannfolk sånn sett. 

Anonymkode: e4cf9...dba

Hallo,behovene dekket? hvem tar til takke med billige menn? ..

Anonymkode: f885f...9b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...