AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Hei! Jeg skal bli veid om 2 uker, og målet er å gå ned så mye som mulig på disse to ukene. Hvor mye kan jeg sette meg som mål (som er delvis realistisk), og hva er deres beste tips? Anonymkode: 1a9fa...41d
Pringle Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Hvis nedgangen ikke gjør deg undervektig, kan du regne med å gå ned inntil 1% av din kroppsvekt pr uke hvis du gjør alt riktig. Bare husk at vekt svinger naturlig fra dag til dag av alle mulige grunner, ikke bare fett. Endringer i "fettvekt" går sakte, nesten umerkelig, men sikkert, og i én retning, bygger seg opp over tid; "vannvekt" er opp og ned som en sprettball, brått, relativt mye, men holder seg innenfor et visst spenn. Så hvis du tenker å sammenligne vekta nå med vekta om to uker, er det ikke sikkert du vil kunne se noen endring. Jeg har "stabil" vekt, men likevel kan displayet på min fjonge, digitale, vise opptil to kilo opp i løpet av noen dager, og så går det ned igjen i ujevne byks, uten at jeg gjør noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå