Gå til innhold

God klipp i Oslo til ca 700kr. Noen som har en frisør å anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er på utkikk etter en frisør som er flink til å klippe. Jeg vil ikke betale mer en 750kr. Har sett litt på Adam&Eva. Der koster det 750kr for klipp hos stylist. Noen som er fornøyd med enoen av stylistene på en av Adam&Eva sine salonger? Ellers har jeg tittet på Ugress. Der koster det 750kr for klipp. Er de flinke? Eller noen andre frisører? Gjerne rundt Frogner, Bislett, Majorstua. 

Anonymkode: 252ee...aa2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Lillian på AB klipp på Stovner Senteret!

Anonymkode: 4eae1...624

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lillian på AB klipp på Stovner Senteret!

Anonymkode: 4eae1...624

Takk. Flere?

Skrevet

Har to salonger hvor jeg alltid er fornøyd, Billys på Akerbrygge og Floww på Briskeby.  Disse salongene er dyre så jeg går som regler til lærling eller jr stylister. Men lærling her er noe helt annet enn andre steder :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, goldenchanel skrev:

Har to salonger hvor jeg alltid er fornøyd, Billys på Akerbrygge og Floww på Briskeby.  Disse salongene er dyre så jeg går som regler til lærling eller jr stylister. Men lærling her er noe helt annet enn andre steder :)

Jeg farger håret hos lærling på Floww og jeg er så enig!!! Er mye mer fornøyd med lærlingen jeg går til der, enn frisører jeg har gått til tidligere. Hun er like flink som de dyreste frisørene jeg noen gang har gått til. Helt sykt høyt nivå på lærlingene på Floww. Billys har jeg ikke hørt om. Skal sjekke det ut. Hvilken lærling/jr stylist klipper du deg hos? :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg farger håret hos lærling på Floww og jeg er så enig!!! Er mye mer fornøyd med lærlingen jeg går til der, enn frisører jeg har gått til tidligere. Hun er like flink som de dyreste frisørene jeg noen gang har gått til. Helt sykt høyt nivå på lærlingene på Floww. Billys har jeg ikke hørt om. Skal sjekke det ut. Hvilken lærling/jr stylist klipper du deg hos? :)

PÅ Floww har jeg vært hos Celina som jeg er kjempe fornøyd med! hos http://www.billysbumbleandbumble.no/ har jeg vært hos Grete og Ragnhild, salongen eies av han Birger fra homse patruljen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

700 kroner for en hårklipp!? :sjokk:

Anonymkode: 15d2b...027

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, goldenchanel skrev:

PÅ Floww har jeg vært hos Celina som jeg er kjempe fornøyd med! hos http://www.billysbumbleandbumble.no/ har jeg vært hos Grete og Ragnhild, salongen eies av han Birger fra homse patruljen :fnise:

Haha! Jeg går også til Celina! Hun er helt rå! Har du klippet deg hos henne også? Jeg har bare farget :) 

Haha, så gøy. Skal sjekke de ut :)

Skrevet

En danske ved navn Lasse (tror jeg) som tidligere jobbet på Nikita på Byporten, nå Nikita på Manglerud (det var i hvert fall der han jobbet sist jeg skulle bestille time hos han), er veldig flink! Jeg har vært superfornøyd hver eneste gang han har klipt, farget og stripet håret mitt. Det beste og viktigste er at han er veldig påpasselig med å ikke ta for mye, noe jeg har opplevd flere ganger hos andre frisører.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Vet dere om det er noen som er flinke til å klippe bob på de med tykt hår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...