Gå til innhold

HASTER! Tips til bursdagsgave til 8-åring (Gutt) (Noe man kan finne på butikken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min Bror sendte meg nettopp melding og inviterte til bursdagsfeiring imorgen for hans 8 år gamle sønn.
Nærmeste butikker er 1 time unna med bil og jeg har ikke anledning til å kjøre pga. eksamenslesing og jobb, men min mann skal på butikken ikveld. Jeg tenker han kan finne noe, eventuelt midlertidig gave på butikken, så får jeg heller finne noe neste gang jeg drar til byen.

Min mann er for så vidt også grønn på hva som kan passe til en 8-åring, så er det noen som har tips til noe spesifikt han kan finne på enten Rema 1000 eller Coop Extra?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi ham penger. Du finner ikke en bursdagsgave på REMA 1000...

Anonymkode: 8c439...d7d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt penger. Midlertidig gave synes jeg ikke noe om. Når situasjonen er som den er, butikker er langt unna, dere fikk kort varsel og du er opptatt med eksamenslesning, bør de heller ikke forvente at du gir gave. Unger pleier synes penger er flott, be heller din mann kjøpe et kort dere tror han vil like.

Anonymkode: c44aa...76e

Skrevet

200 kroner, et kort  og en stor pose godteri.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt godtepose og penger, eller godtepose og et gaveabonnement på Donald Duck eller et annet blad.  Gaveabonnement kan bestilles på nett.  

Anonymkode: 0dac0...1d0

Gjest TrailerEnka
Skrevet

Coop extra her har litt leker, bøker og filmer 

Skrevet
39 minutter siden, Lou Salome skrev:

200 kroner, et kort  og en stor pose godteri.

Denne funker veldig bra. :Nikke: 

• Liker 3
Skrevet

Kjøp masse 5 og enkroners mynter, og en boks små skruer. Skru dem fast i over en vedkubbe eller en tykk planke og gi et skrujern eller minidrill sammen med. Så må han selv skru av pengene. Kjempekul gave samtidig som du gir penger+aktivitet :-) lover det blir en hit - og selskapets snakkis! :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med mange andre her :)

Godtepose og penger, ellers så går det an å bestille gavekort på nettet og printe ut hjemme. Feks på kino eller noe :)

Anonymkode: 6b610...eb2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tegneserieblad (aktivitetshefte) En liten godtepose, kinderegg og penger :) 

Om du ikke gir penger, så gi ett kort, hvor neste gang han er i lekebutikken så kan gutten velge noe som han har veldig lyst på.

Endret av Chibi
Gjest Juami
Skrevet

Har han nettbrett/smartphone, i så fall kan du kjøpe ituneskort ect. Tror kanskje det finnes noe sånne kort til ulike spill og spillkonsoller også. Ellers ville jeg gått for penger. 

Skrevet

Takk for mange gode svar!
Han skal på sin første sydentur om 2 uker, åsså har jeg euro liggende så han får 50 euro, 1 stor pose smågodt, og har bestilt 6 mnd. abonnement på illustrert vitenskap :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, SnappleIsland skrev:

Han skal på sin første sydentur om 2 uker, åsså har jeg euro liggende så han får 50 euro, 1 stor pose smågodt, og har bestilt 6 mnd. abonnement på illustrert vitenskap :)

Det var jo en kjempeflott gave! Prismessig langt over det vi bruker å gi til nevøer.

Anonymkode: d9a48...13f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, SnappleIsland skrev:

Høres bra ut, TS! 

Anonymkode: 09683...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Illustrert vitenskap til 8-åring???

Anonymkode: 8172d...15b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lego, Playmobil, fotball, Bok,

Anonymkode: 6db7f...fc6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen 8åringer liker det :) 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? På skolen til eldstemann har de disse bladene liggende på alle klasserommene :) Passer topp for en på 8 år, isteden for noe tull sin Donald

• Liker 1
Skrevet

emm.. ja hvorfor ikke illustrert vitenskap? han abonnerer allerede på illustrert historie og elsker alt som har med vitenskap å gjøre...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flott gave!

:)

Anonymkode: 19535...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...