AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har en hudtype som tåler litt ekstra brunfarge, samtidig som jeg tydeligvis har en hudtype som ikke tar i mot selvbruning så godt. Selvbruning holder lenge og jevnt, og jeg føler alle tips om forberedelser. Jeg har forsøkt å bruke forskjellige merker, samt å ikke bruke noe fuktighetskrem i forkant. Liten forskjell. Så jeg tenker det har noe med merkene å gjøre? Hittil i år har jeg brukt St Moriz Medium og St Moriz Dark, og tidligere har jeg forsøkt Piz Buin som gir meg et ekkelt gulskjær og lukter vondt. Noen tips til dype bruntoner? Gjerne om noen har lignende erfaringer og blir litt skuffet av effekten og dybden på farger fra før Anonymkode: 48d79...ae0
Miklo Velka Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Hva med denne selvbruneren? Ser ut som at hun kan være søt. Eller foretrekker du en mannlig selvbruner?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 St.Tropez sin mørkeste gir en veldig fin mørk farge. Anonymkode: 3aa2b...231
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Jeg burde kanskje presisert at jeg er ute etter å se solbrun ut, ikke som en nugattiulykke Selvbruning jeg har nå får meg kun til å se ut som jeg har litt glød i huden, jeg får knapt skille. Og da er det mye styr og jobb for ingenting. Kunne tenke meg å faktisk se solbrun ut, bare. Skal prøve St tropez, litt dyr men kanskje verdt det. Mousse eller annen variant som gir best resultat? Anonymkode: 48d79...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå