AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Er det fleire som har lett for å bli litt sentimentale og sitte med tårer i øynene, når det kommer til å se følelsesladede scener i filmer og TV-serier? Anonymkode: 274c3...866
Tonio Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Det skal så og si ingenting før jeg gråter av filmer/TV-serier. Alt fra reality TV-serier som Paradise Hotel til barnefilmer som Innsiden Ut og filmer basert på spill som Warcraft. Hvis det er kjempekoselige ting kan jeg like gjerne gråte som av noe trist. 3
Gjest New Girl Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Gråter mye av filmer og serier. Skal ikke så veldig mye til før det bobler over heller 😉 Senest i går gråt jeg av en scene i Sex and the City 😉
Thatsme Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 24 minutter siden, Tonio skrev: Det skal så og si ingenting før jeg gråter av filmer/TV-serier. Alt fra reality TV-serier som Paradise Hotel til barnefilmer som Innsiden Ut og filmer basert på spill som Warcraft. Hvis det er kjempekoselige ting kan jeg like gjerne gråte som av noe trist. Samme her. 😂
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, New Girl skrev: Gråter mye av filmer og serier. Skal ikke så veldig mye til før det bobler over heller 😉 Senest i går gråt jeg av en scene i Sex and the City 😉 Den hvor Aiden og Carrie slår opp? For den fikk jeg tårer av i øynene i går Anonymkode: 72dfd...f6d
Venka Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den hvor Aiden og Carrie slår opp? For den fikk jeg tårer av i øynene i går Anonymkode: 72dfd...f6d Haha, jeg å
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 griner av alt mulig sex and the city, løvenes konge og bambi 2, top gun, tarzan (ja jeg elsker disney) men hachiko er den verste!
melatonin Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Jeg gråt i sted når jeg så Else Kåss Furuset i Kondolerer, når hun skrev "MAMMA jeg elsker deg" på en McDonald's ballong.. Ellers kan jeg gråte av de merkeligste til jeg ser på tv. Kan feks aldri se på animal planet, og disney filmer har tendens til å være utrolig triste. To gode venner, Dumbo, Bambi, løvenes konge og UP.. Når Ellis dør fra Carl =
Tapas Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Jeg gråter aldri av serier og ler aldri høyt av komedier heller. Ler bare inni meg og tenker at det er morsomt istedet for å fysisk le. Føler meg rar
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 "Hachiko: A Dog`s Tale" må være noe av det aller mest sentimentale som finnes. Samt The Cove, Blackfish og Eight Below... Anonymkode: 274c3...866
Gjest 12flo Skrevet 3. juni 2016 #13 Skrevet 3. juni 2016 Ja jeg gråter av alt som er av såre og triste øyeblikk. Og når det er "dype" samtaler. Alt som stryker borti mine indre strenger.
Gjest New Girl Skrevet 3. juni 2016 #14 Skrevet 3. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Den hvor Aiden og Carrie slår opp? For den fikk jeg tårer av i øynene i går Anonymkode: 72dfd...f6d Nei, det var den når Mirandas mor dør...
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juni 2016 #15 Skrevet 3. juni 2016 Skjelden jeg gråter av filmer, da må det være av typen-The fault in our stars.
MarenogAron Skrevet 3. juni 2016 #16 Skrevet 3. juni 2016 Ja, klarer ikke å la være, selv om jeg vet at det bare er film. Gråter av alle triste/rørende scener. Kjæresten synes jeg er litt håpløs 😄
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. juni 2016 #17 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har ikke lett for å få ut selve tårene. Kjenner av og til at det kommer noe rusk der, selvsagt. Men det er ikke alle filmer jeg synlig lar meg bevege av. Men det er noen filmer der tårene kommer uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå