Palmesus Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Hei! Jeg er en jente på 23 år fra Stavanger som har utrolig lyst å dra på Tomorrowland i Belgia, men har ingen å dra med. Er du i samme situasjon, ta kontakt! :D Å dra på Tomorrowland har vært en drøm i mange år, men har alltid manglet noen å dra med, så jeg tenkte jeg skulle prøve lykken på denne måten
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Hei. Håper du finner noen, hvis ikke kan du jo vurdere dra alene Hvis du er bare litt utadvent, og tar litt initiativ til å oppnå kontakt med andre, så har du nok funnet deg en liten gjeng å henge med allerede etter et par timers tid Er jo også mange andre nordmenn som drar dit, og ganske lett å komme i kontakt med andre norske på sånne festivaler syntes jeg. Jeg skal ikke til Tomorrowland selv, er blitt litt for gammel for akkurat den festivalen, men lykke til! Anonymkode: 606b1...f67
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Jeg vil! Er også 23 og kommer fra Oslo, men har ingen å dra med. Har veldig lyst til å dra neste sommer, og tenker at jeg burde gjøre det før jeg blir for gammelAnonymkode: 8b3f0...87e
Tibbie Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har kjempelyst. Har heldigvis noen å dra med, men problemet ligger andre steder. Jeg synes det er KJEMPEVANSKELIG å få tak i billetter! :O :O Om du drar alene, vedder jeg på at du finner noen å henge med. Det er sosiale folk som drar på en slik festival. Trolig rusa på noe hele gjengen, så da er man vel ekstra vennlig og utadvendt Haha Du kan jo prøve å kjøpe to stk, og se om du finner noen å ta med om du får tak i billettene. Jeg vedder på at du får dem solgt om du ikke finner noen (jeg kan kjøpe av deg ).
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Den 5. juni 2016 at 0.43, Tibbie skrev: Jeg har kjempelyst. Har heldigvis noen å dra med, men problemet ligger andre steder. Jeg synes det er KJEMPEVANSKELIG å få tak i billetter! :O :O Om du drar alene, vedder jeg på at du finner noen å henge med. Det er sosiale folk som drar på en slik festival. Trolig rusa på noe hele gjengen, så da er man vel ekstra vennlig og utadvendt Haha Du kan jo prøve å kjøpe to stk, og se om du finner noen å ta med om du får tak i billettene. Jeg vedder på at du får dem solgt om du ikke finner noen (jeg kan kjøpe av deg ). Om du kjøper på forhånd så er det lett å få tak i faktisk! De koster 10.000, men inkluderer alt fra billett, fly til Belgia, transport og overnatting. Tror ikke det blir noe dyrere enn å kjøpe billett alene (til 7000?) for så å kjøpe alt ved siden av. Det skal jeg gjøre nesteår Anonymkode: 8b3f0...87e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Hæ??? Koster billett til tomorrowland 7.000kr????? Anonymkode: 606b1...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå