Gå til innhold

Har du lyst til å dra på Tomorrowland, men ingen å dra med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 23 år fra Stavanger som har utrolig lyst å dra på Tomorrowland i Belgia, men har ingen å dra med. Er du i samme situasjon, ta kontakt! :D Å dra på Tomorrowland har vært en drøm i mange år, men har alltid manglet noen å dra med, så jeg tenkte jeg skulle prøve lykken på denne måten :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Håper du finner noen, hvis ikke kan du jo vurdere dra alene :) Hvis du er bare litt utadvent, og tar litt initiativ til å oppnå kontakt med andre, så har du nok funnet deg en liten gjeng å henge med allerede etter et par timers tid :) Er jo også mange andre nordmenn som drar dit, og ganske lett å komme i kontakt med andre norske på sånne festivaler syntes jeg.

Jeg skal ikke til Tomorrowland selv, er blitt litt for gammel for akkurat den festivalen, men lykke til!

Anonymkode: 606b1...f67

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil! Er også 23 og kommer fra Oslo, men har ingen å dra med. Har veldig lyst til å dra neste sommer, og tenker at jeg burde gjøre det før jeg blir for gammel:P

Anonymkode: 8b3f0...87e

Skrevet

Jeg har kjempelyst. Har heldigvis noen å dra med, men problemet ligger andre steder. Jeg synes det er KJEMPEVANSKELIG å få tak i billetter! :O :O

Om du drar alene, vedder jeg på at du finner noen å henge med. Det er sosiale folk som drar på en slik festival. Trolig rusa på noe hele gjengen, så da er man vel ekstra vennlig og utadvendt ;) Haha

Du kan jo prøve å kjøpe to stk, og se om du finner noen å ta med om du får tak i billettene. Jeg vedder på at du får dem solgt om du ikke finner noen (jeg kan kjøpe av deg :rolleyes:).

AnonymBruker
Skrevet
Den 5. juni 2016 at 0.43, Tibbie skrev:

Jeg har kjempelyst. Har heldigvis noen å dra med, men problemet ligger andre steder. Jeg synes det er KJEMPEVANSKELIG å få tak i billetter! :O :O

Om du drar alene, vedder jeg på at du finner noen å henge med. Det er sosiale folk som drar på en slik festival. Trolig rusa på noe hele gjengen, så da er man vel ekstra vennlig og utadvendt ;) Haha

Du kan jo prøve å kjøpe to stk, og se om du finner noen å ta med om du får tak i billettene. Jeg vedder på at du får dem solgt om du ikke finner noen (jeg kan kjøpe av deg :rolleyes:).

Om du kjøper på forhånd så er det lett å få tak i faktisk! De koster 10.000, men inkluderer alt fra billett, fly til Belgia, transport og overnatting. Tror ikke det blir noe dyrere enn å kjøpe billett alene (til 7000?) for så å kjøpe alt ved siden av. Det skal jeg gjøre nesteår :) 

Anonymkode: 8b3f0...87e

AnonymBruker
Skrevet

Hæ??? Koster billett til tomorrowland 7.000kr?????

Anonymkode: 606b1...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...