Gjest tåre Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Jeg er vel ikke av de raskeste til å gjøre meg ferdig med gavene, starter som regel rundt 1 desember og får mer og mer panikk jo nærmere jula kommer hva med dere, er det noen som kjenner seg igjen??
Tuddelidu Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Ettersom jeg lager noen av dem selv, så har jeg begynt, men ferdig, det er jeg ikke... Synes det er litt for tidlig til å være ferdig enda også jeg da, men...
Arkana Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Har ikke begynt engang, og har ingen planer om å begynne før om 2-3 uker i allefall. Men jeg får ikke panikk av den grunn, jeg synes all kosen blir ødelagt om gavene er ferdig innkjøpt lenge før julekalenderen er i bruk engang. Nei, julekos for meg er nettopp julehandel i desember, med julepyntede gater og julemusikk.
Gjest Tex Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Er bare ferdig med de som er kjedelige.......
Ingeborg Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Ferdig med det meste, faktisk. Men det er fordi vi kjøpte en hel del gave-ting da vi var i Tallinn i sommer, så mye er fikset god tid på forhånd. Og sist uke kjøpte jeg noe av gaven til mannen. Mangler til mamma og pappa, svigers (det fikser mannen), noe til mannen og til gudsønnen vår, resten har jeg sånn høvelig kontroll på.
Philosophia Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Har ikke begynt engang' date= og har ingen planer om å begynne før om 2-3 uker i allefall. Men jeg får ikke panikk av den grunn, jeg synes all kosen blir ødelagt om gavene er ferdig innkjøpt lenge før julekalenderen er i bruk engang. Nei, julekos for meg er nettopp julehandel i desember, med julepyntede gater og julemusikk. Helt enig! Jeg gleder meg til å kjøpe gaver når det er julepynt og snø. Blir helt feil å begynne før det.
Elbereth Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Synes det er koselig å lage noen gaver selv, og da må man begynne i god til. Strikker luer til nevøer og nieser for tiden, resten blir laget når det nærmer seg advent, tenker jeg.
Gjest linne Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 jeg jobber bare som ekstrahjelp så jeg må kjøpe julegavene av novemberlønna. Mulig at desemberlønna blir for liten til å kjøpe gaver av ja..Litt trist da siden jeg også elsker å handle gaver i julepyntede gater
Angelica Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Har ikke begynt enda. Tenkte jeg skulle begynne snart, så jeg ikke får alle julegavene på desemberlønna. Med den økonomien jeg har må jeg fordele det litt. Har prøvd å fiske litt med familien for å høre hva de ønsker seg da.
sirka Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Jeg er vel ikke av de raskeste til å gjøre meg ferdig med gavene, starter som regel rundt 1 desember og får mer og mer panikk jo nærmere jula kommer hva med dere, er det noen som kjenner seg igjen?? Akkurat sånn er jeg også...
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 Jeg er ferdig og halvparten er ferdig innpakket klar til å sendes med foreldrene mine i helgen
Tuddelidu Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 jeg jobber bare som ekstrahjelp så jeg må kjøpe julegavene av novemberlønna. Mulig at desemberlønna blir for liten til å kjøpe gaver av ja..Litt trist da siden jeg også elsker å handle gaver i julepyntede gater Hvorfor ikke bare legge av litt penger fra novemberlønna til det blir desember da? Man må jo ikke bruke pengene med en gang de kommer...
Annie Skrevet 2. november 2004 #14 Skrevet 2. november 2004 Jeg har begynt, men ferdig er jeg ikke før lillejulaften.
Gjest 1111 Skrevet 2. november 2004 #15 Skrevet 2. november 2004 Har noen liggende, til søster og mamma, men resten har jeg ikke tenkt å begynne med før om noen uker. er noe med lysene i gatene og snøen.
Nigella Skrevet 8. november 2004 #16 Skrevet 8. november 2004 Jeg er godt igang, men greier alltid å stresse litt i siste liten. Og så lover jeg meg selv at til neste år, DA skal jeg være ferdig med gavene 1. des.... Og så er det på'n igjen...
Grooo Skrevet 9. november 2004 #17 Skrevet 9. november 2004 Har ikke begynt ennå, for meg er det alt for tidlig å starte med julegaver i første halvdel av november. Snubler jeg over noe som jeg tenker "jøss, den hadde vært perferkt til den-og-den" så tar jeg det med meg men jeg beynner ikke aktivt tenke på julegaver før helt i slutten av november eller starten av desember. Men jeg har holdt på med noen hobbyprosjekter i høst som skal bli julegaver, de har jeg holdt på med en stund men har ikke gjort noen av dem helt ferige ennå. Og vet heller ikke hvem jeg skal gi tingene til.
smilepia Skrevet 9. november 2004 #18 Skrevet 9. november 2004 Jeg pleide vanligvis ikke å begynne på gavene før rundtom desember. Men etter at jeg ble sammen med min forlovede, har det endret seg litt, da hans familie begynner kjempetidlig og det har smittet litt over I tillegg skal vi ikke reise hjemm til mitt hjemsted i jula i år (snufs), så mer enn halvparten av gavene må sendes, så i år har jeg virkeli begynnt tidlig og håper å få sendt avgårde gavene tidlig i desember. Men så spørs det da hvor lang tid jeg bruker på å finne noe til min kjære da... Kan jo henne jeg ikke blir ferdig før i siste liten likevek :-? -Smilepia-
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2004 #19 Skrevet 9. november 2004 Nesten. Har bestilt en del ting som kommer i slutten av måneden. Ellers så mangler vi kun en gave. Den skal handles i slutten av uken.
Lille Bø Skrevet 10. november 2004 #20 Skrevet 10. november 2004 Jeg prøver desperat å bli ferdig i god tid, for Desember-lønna vil jeg helst bruke på kos som baking, juleverksted og mat og snop til julen. Men, det spørs om jeg klarer det gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå