AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Hei Jeg har tenkt å gå til innkjøp av Clearblue fertillitetsmonitor. Det jeg lurer på er om det lønner seg med en sånn en når man ikke har klart å bli gravid på naturlige måten. ?? Jeg er helt frisk, men mannen har lav sædkvalitet, og vi har et mislykket ici forsøk bak oss. Anonymkode: fc463...af5
lakrisbåten Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Jeg ble gravid på andre runde med hjelp av denne etter å ha vært prøver i 8 mnd. Jeg ble overrasket over når min EL faktisk var.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Den 3.6.2016 at 19.25, lakrisbåten skrev: Jeg ble gravid på andre runde med hjelp av denne etter å ha vært prøver i 8 mnd. Jeg ble overrasket over når min EL faktisk var. Du ble gravid på naturlig måte? Jeg bare lurer på om noen som har gått Ivf har blitt gravid på egen hånd ved bruk av denne? Det er tydeligvis ingen her som kan svare på dette. Anonymkode: fc463...af5
lakrisbåten Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ble gravid på naturlig måte? Jeg bare lurer på om noen som har gått Ivf har blitt gravid på egen hånd ved bruk av denne? Det er tydeligvis ingen her som kan svare på dette. Anonymkode: fc463...af5 Jeg fikk oppfølging av gynekolog og hun anbefalte denne. Den viste at jeg hadde sykluser som gjorde det vanskeligere å bli gravid. Fikk femar/letrozol som funket på andre forsøk, pluss eggløsningssprøyte (som jeg egentlig føler var bortkasta siden jeg visste helt sikkert når EL var) Med fm så har du stålkontroll på syklusene dine, mye bedre enn sånne strimler man mp tolke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå