HjerteDame Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Den tråden som er frem til sommeren er jo ved veis ende. Jeg har fortsatt 10 kilo som jeg må få av (har gått ned 10 så langt) og trenger litt felles drahjelp. Er det flere som ikke har lagt slankingen på hylla for sommeren?
Mayoo Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Det er jo bare til å kaste seg med de siste ukene! Eller så dukker nok tråden "vi som skal ned før høsten 2016" snart opp.
Måndagsbarn Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Jeg leser og følger med i den andre tråden, men har ikke postet selv fordi jeg halvveis føler det er litt "juks" (jeg har tatt Gastric Bypass nå i vår) og fordi jeg veier meg oftere/må følge med mye tettere og da blir det jo mye spam fra meg hvis jeg skal poste annenhver dag:P Men jeg har gått ned 15 kg siden 6.april og skal ned ca 20 til Satser på å få til ca 10 kg over sommeren/frem til september. Veldig spennende å følge alle de flinke i trådene her inne!
HjerteDame Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2016 15 minutter siden, Mayoo skrev: Det er jo bare til å kaste seg med de siste ukene! Eller så dukker nok tråden "vi som skal ned før høsten 2016" snart opp. Da gjør jeg jammen meg det 😀
Knaggrekke Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 6 minutter siden, HjerteDame skrev: Da gjør jeg jammen meg det 😀 Så bra! Perfekt innstilling:) hvorfor vente på neste tråd? Endringsprosesser kan starte NUH!
HjerteDame Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, Knaggrekke skrev: Så bra! Perfekt innstilling:) hvorfor vente på neste tråd? Endringsprosesser kan starte NUH! Endringsprosessen er allerede i gang, ville bare være med et sted så man får litt psykisk boost. :D
Knaggrekke Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, HjerteDame skrev: Endringsprosessen er allerede i gang, ville bare være med et sted så man får litt psykisk boost. :D Så det nå i den andre tråden! Og ja, jaggu meg - du er jo virkelig langt på vei! Sorry;) men enig. Det er fint å ha en tråd. Jeg er også med videre i neste runde:)
HjerteDame Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2016 8 minutter siden, Knaggrekke skrev: Så det nå i den andre tråden! Og ja, jaggu meg - du er jo virkelig langt på vei! Sorry;) men enig. Det er fint å ha en tråd. Jeg er også med videre i neste runde:) Ikke beklag, vi kan ikke få med oss alt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå