AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Alle har vi opplevd å bli baksnakket. Spørsmålet er bare hvordan man behandler mennesker som gjør slikt.. Du kan være sikker på at den som gjør dette viser sin sanne natur, og ikke er til å stole på. Så har de jo på sett og vis avslørt en hel del om seg selv, når de fritt lot meningene få frie tøyler. Fra mine kanter er jeg glad for at enkelte personer røpet seg til slutt. De trodde de var trygge, men det var de ikke Og jeg svarte med å bryte kontakten, uten et ord til forklaring. Og det verste av alt var at de ikke forsto hvorfor jeg gjorde dette.. De ladet så kanonene etter kort tid, og spredte flere rykter. Men jeg har det så godt nå, fordi jeg ikke er rundt slike personer mer I mitt liv er det bare plass til de ekte vennene og familiemedlemmene. Anbefaler alle å bryte med baksnakkerne, med mindre de kommer krypende og ber pent om unnskyldning (Noe ytterst få gjør..). Slike tiltak vil vise samtlige at baksnakking ødelegger vennskap og andre forbindelser. Jeg føler med dere alle som blir utsatt for slikt Disse vonde ordene er dessverre ektefølt fra de som velger å spre dem, og slike fortjener ikke deres vennskap og tilhørighet i livet deres. Fortell deres historier, og del metodene dere brukte i kampens hete. Anonymkode: 77ff5...284
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Jeg hang litt med en fyr. Etter hvert prøvde han seg. Jeg var ikke interessert. Vi fortsatte å være venner/bekjente. Senere fikk jeg høre at han prøvde å få andre menn til å holde seg unna meg, han sa at jeg "holdt på" med flere samtidig osv. Mens sannheten var at jeg hadde et godt øye til èn, men holdt ikke på med noen som helst. Jeg gadd ikke konfrontere han. Men sa høflig hei når jeg så han, og gikk videre. Tror han skjønte hvorfor. Har merket at ordentlige folk vil gjøre seg opp egen mening, og tror ikke på sladder, rykter og baksnakking. Anonymkode: 473ef...000
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Men TS, hva eksagt mener du med baksnakking? Ble du løyet om?
Gjest UhuruPeak Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 (endret) Jeg ville først tilfeldig nevnt hvor lavmål jeg synes baksnakking er. Nevnt hvor lite interessant som må foregå i et slikt menneskes liv for at de skal tidde bruke så mye tid på å snakke om andre. Nevnt at jeg har lest en studie som sier at mennesker som snakker om andre bak deres rygg ofte er mindre intelligente og usikre på seg selv. Hvor feige der som ikke tørr si sannheten. Er du ikke enig? Ville jeg spurt. Ja hadde de svart. Synd du er en sånn person og jeg orker bare ikke slike folk, hadde jeg sagt også snudd med å gått. Endret 3. juni 2016 av UhuruPeak Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Den 3. juni 2016 at 16.08, O.G. skrev: Men TS, hva eksagt mener du med baksnakking? Ble du løyet om? Ja. TS Anonymkode: 77ff5...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå