deprim Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 God morgen! Har tatt en test nå på morgenen, graviditetstest, å skimter en strek som ikke var igår(men tok da på ettermiddag). Ser dere noe og kan det være noe? Klarte ikke få ordentlig bilde av streken med, vises kanskje litt bedre i virkeligheten, men den er svak. *krysser fingrer å tær*
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Der er antydning til noe ja. Det er kanskje tidlig å teste enda? Lykke til ☺l Anonymkode: 9d2c9...ff0 1
deprim Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2016 Nårtid kan man starte testing? El testen ga sterkt utslag 24 mai! Lovt å håpe
deprim Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2016 2 timer siden, Valmuen skrev: Skimter en strek der ja Lovt å håpe😃
sitronkake Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Jeg ser en strek! Ville ventet et par dager (eller iallefall til i morgen ) og testet igjen, hvis du hadde EL rundt 25. mai er det jo veldig tidlig ennå.
Pearl2.0 Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Har ikke noe problem med å se streken☺ ta en om et par dager så skal du se at den er sterkere😀
deprim Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2016 6 timer siden, sitronkake skrev: Jeg ser en strek! Ville ventet et par dager (eller iallefall til i morgen ) og testet igjen, hvis du hadde EL rundt 25. mai er det jo veldig tidlig ennå. Hehehe skal prøve å holde meg til søndag! men er så nysjerrig nå at det spørs om jeg klarer å holde meg! ja vet det er tidlig, men syns jeg leser her på forumet at folk begynner å teste 7 dpo.. så måtte jo prøve ☺
deprim Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2016 5 timer siden, Pearl2.0 skrev: Har ikke noe problem med å se streken☺ ta en om et par dager så skal du se at den er sterkere😀 😃👏 håper så!
deprim Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2016 17 timer siden, sitronkake skrev: Jeg ser en strek! Ville ventet et par dager (eller iallefall til i morgen ) og testet igjen, hvis du hadde EL rundt 25. mai er det jo veldig tidlig ennå. Jeg måtte selvfølgelig ta en ny idag å.. nervepirrende.. skal prøve holde meg til mandag nå
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 3 minutter siden, deprim skrev: Jeg måtte selvfølgelig ta en ny idag å.. nervepirrende.. skal prøve holde meg til mandag nå Positiv! Tidlig, men klart positiv vil jeg si Ta en digital, bør få 1-2 uker nå. Anonymkode: 574a7...0e0
deprim Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv! Tidlig, men klart positiv vil jeg si Ta en digital, bør få 1-2 uker nå. Anonymkode: 574a7...0e0 Åh, tror du?! Kanskje jeg må suse på butikken en tur
deprim Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv! Tidlig, men klart positiv vil jeg si Ta en digital, bør få 1-2 uker nå. Anonymkode: 574a7...0e0 Tror du de A1 testene å vil slå ut kanskje?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, deprim skrev: Tror du de A1 testene å vil slå ut kanskje? Aner ikke, aldri brukt de. Men aldri fått såpass synlig strek (selv på bilde) uten å være gravid. Du produserer HCG, så vil tro det er en liten spire der Men selv har jeg også hatt to kjemiske, så betyr jo dessverre ikke alltid at den blir sittende... Men oftest! Ser ut slik mine var da jeg testet positivt 8 og 9 dpo... Den ene ligger ute i vogna og sover, tihi. Anonymkode: 574a7...0e0
Bimle Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 4 minutter siden, deprim skrev: Åh, tror du?! Kanskje jeg må suse på butikken en tur Ikke ta digital så tidlig! Den trenger mye mer HCG enn andre tester for å slå ut. Mest sannsynlig blir den negativ så tidlig. Jeg ser tydelig en strek! Da jeg brukte de testene så testet jeg sterkere på ettermiddagsurin. Jeg tror du er gravid
Gjest 12flo Skrevet 4. juni 2016 #16 Skrevet 4. juni 2016 Jeg syns ikke dette indikerer noen graviditet. Men ønsker ts lykke til uansett!
Gjest Valmuen Skrevet 4. juni 2016 #17 Skrevet 4. juni 2016 (endret) Ganske sikker på den siste testen har babystrek altså :D Likner på min første Endret 4. juni 2016 av Valmuen
deprim Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #18 Skrevet 4. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke, aldri brukt de. Men aldri fått såpass synlig strek (selv på bilde) uten å være gravid. Du produserer HCG, så vil tro det er en liten spire der Men selv har jeg også hatt to kjemiske, så betyr jo dessverre ikke alltid at den blir sittende... Men oftest! Ser ut slik mine var da jeg testet positivt 8 og 9 dpo... Den ene ligger ute i vogna og sover, tihi. Anonymkode: 574a7...0e0 Kjemisk vil si at egget faller fra etter kort tid..? Vises litt mer i virkeligheten enn på bildet da, men er jo fortsatt svak strek..men litt mer rosa enn igår vil jeg påstå. Åhh, herlig! er han/hun gammel ? Jeg hadde eggløsning, sterk positiv test 24 mai.. så 10 dpo idag da?
deprim Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #19 Skrevet 4. juni 2016 26 minutter siden, Valmuen skrev: Ganske sikker på den siste testen har babystrek altså :D Likner på min første Har du nettopp tatt test du å eller? er du fornøyd med testene fra billigstrimler.no? Ja synes jo selv at den er mer rosa idag enn igår, er lovt å håpe! men det hele føles så uvirkelig, klarer ikke helt å tro på det..
deprim Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #20 Skrevet 4. juni 2016 34 minutter siden, Tris skrev: Jeg syns ikke dette indikerer noen graviditet. Men ønsker ts lykke til uansett! Hvorfor ikke.. for svak strek? Tusen takk iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå