Gå til innhold

Truse med høyt liv som sitter godt på, ikke strammer og ikke vises under kjolen. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle på KG, nå trenger jeg deres hjelp. 

Jeg har kjøpt en ny lett sommerkjole, hvor undertøyet vises veldig godt og den er halvveis ettersittende over rumpa så trusene uansett hvor stramt de sitter krøller se seg nedover når jeg tar på kjolen. :sur:

Så.. Nå er jeg på jakt etter den perfekte trusa. Den må være høy i livet, sitte godt på og være sømløs og glatt slik at den ikke vises. 

Er vel ikke bare meg som har møtt på det problemet. Håper noen her har testet ut diverse merker og funnet ut hvor får man kjøpt den perfekte trusa? (bor i Oslo):blomst:

Anonymkode: e792e...c2c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lindexhar stort utvalg av truser så du burde lett finne noen der. 

Anonymkode: 984fd...731

• Liker 1
Skrevet

Kanskje sjekke ut Sloggi sin seamless-utgave? 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, skruf skrev:

Kanskje sjekke ut Sloggi sin seamless-utgave? 

Disse har jeg og de krøllet seg nedover i kjolen de også. Må være høyt liv. Men de vises ikke på og passer bra under bukser :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lindexhar stort utvalg av truser så du burde lett finne noen der. 

Takk! Har du prøvd disse selv? Kjekt å høre andres anbefalinger først, så jeg unngår bomkjøp. 

Skrevet

hvordan trusene sitter på kommer jo ann på din kropp... så selv om de sitter godt på en annen, så kan de krølle seg på deg...

jeg har masse lindextruser selv, og synes selv de som er høye i livet sitter godt og ikke ruller seg nedover... :)

Skrevet

Jeg har også gode erfaringer med høy truser fra Lindex. De har noen helt glatte som sitter godt og ikke gir streker på kjolen.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, jupiter_c skrev:

hvordan trusene sitter på kommer jo ann på din kropp... så selv om de sitter godt på en annen, så kan de krølle seg på deg...

jeg har masse lindextruser selv, og synes selv de som er høye i livet sitter godt og ikke ruller seg nedover... :)

Ja sant, godt poeng. Trusene mine sitter godt på ellers, men denne kjolen ødela alt :P Men tenker om jeg kjøper en med litt hold in, vil den sitte godt uansett? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra Triumph som sitter veldig godt. Den har høyt liv og er sømløs. Ellers har H&M også noen sømløse som jeg liker veldig godt, men er usikker på om de har høyt nok liv.

Anonymkode: 7db2c...de5

Skrevet

funker iaf for meg! :)

cubus.com/no/7170419_F440 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja sant, godt poeng. Trusene mine sitter godt på ellers, men denne kjolen ødela alt :P Men tenker om jeg kjøper en med litt hold in, vil den sitte godt uansett? 

Ta med deg kjolen i butikken også prøver du litt forskjellige truser UTENPÅ din egen truse så er du sikker på at du finner en som sitter riktog på deg og som ikke synes :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta med deg kjolen i butikken også prøver du litt forskjellige truser UTENPÅ din egen truse så er du sikker på at du finner en som sitter riktog på deg og som ikke synes :) 

Tror ikke det er greit å prøve truser. Utenpå dine egne eller ei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Endte opp med å kjøpe en fra Lindex og en fra Triumpf :) Lindex sin var store i størrelsen, var redd det var bomkjøp, men livet var høyt nok til at den ikke ruller ned, så den kan brukes. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med underskjørtene (som kan brukes under både kjoler og skjørt)?

Er det omtrent ingen som bruker underskjørt lengre?

Underskjørt er fint for å forhindre at trusen vises og for å forhindre at kjole/ skjørt klistrer seg til baken og lårene m.m. :)

Anonymkode: edf89...245

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 3. juni 2016 at 21.33, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med underskjørtene (som kan brukes under både kjoler og skjørt)?

Er det omtrent ingen som bruker underskjørt lengre?

Underskjørt er fint for å forhindre at trusen vises og for å forhindre at kjole/ skjørt klistrer seg til baken og lårene m.m. :)

Anonymkode: edf89...245

Jeg har ikke sett underskjørt siden jeg var barn på 80-tallet og arvet to stykker. 

Anonymkode: c5b6b...e9d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett underskjørt siden jeg var barn på 80-tallet og arvet to stykker. 

Underskjørt finnes, det er bare å lete. Men underkjole i ren silke er det beste. 

Calida sine medcidiserte bomullstruser er utmerket. Best utvalg på timarco.no. 

Anonymkode: 72e75...d4e

AnonymBruker
Skrevet

De selger fine underskjørt både korte og lange + underskjørt"kjole" på Lindex. Kjøpte selv et kort hvitt i fjor

Anonymkode: 10748...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøver ikke være kinky altså, men hender jeg dropper trusa rett og slett. Ellers har jeg sett mange underkjoler i bruktbutikken Uff Underground (oslo)

Anonymkode: a785a...f43

AnonymBruker
Skrevet

Oh. Ser nå det løste seg. :)

Anonymkode: a785a...f43

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes da flust av underskjørt og underkjoler. Både i litt dyre undertøysbutikker og vanlige kleskjedebutikker. 

Anonymkode: 34d4e...440

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...