Mortie Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg traff ei dame på nett for 7 mnd siden. Det ble full klaff fra første stund (trodde jeg) Det er to poeng her: Sex og husarbeid. Hun sa at hun elsket sex og hatet husarbeid. Noe jeg har godtatt og vist forståelse for hele veien. Men denne uka flyttet hun inn og hva skjer? Jo den ene dagen sovnet hun etter at hun hadde fått sitt! Og dagen etter måtte jeg nærmest holde henne våken og forklare at det nå var min tur! Før hun flyttet inn var det jo sex hver gang vi så hverandre?! Og ikke nok med det! Nå lå vi å koste litt på sofaen i kveld, og plutselig spretter hun opp og begynner å stryke duker? Hun som hatet husarbeid????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juli 2002 #2 Del Skrevet 18. juli 2002 Selvfølgelig blir du lurt! Trodde det var innlysende... Punkt 1. Alle kvinner elsker husarbeid. Punkt 2. Sex? Hæææ? Kun til formering. Klokka mi tikker og hadde jeg fortalt at husarbeid var hobby og sex var kun for å lage barn, hadde jeg vel ikke fått flytte inn engang! Nå trenger jeg ikke betale husleie lengre, dermed sparer jeg MASSE penger som jeg kan bruke på meg selv. Klær, sminke, osv. Nei dere menn, det å få samboer er skummelt, vi er jo ikke SÅ blonde at vi kan si sannheten med en gang. Må jo vente til vi har flytta inn og fått dere "avhengige" av oss.... Trodde dette var noe alle menn visste jeg... men jeg var visst litt blond allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Du må være morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. juli 2002 #4 Del Skrevet 21. juli 2002 Hun sa at hun elsket sex og hatet husarbeid. Noe jeg har godtatt og vist forståelse for hele veien. Hun hater husarbeid og dette har du godtatt og vist forståelse for hele veien??? Og derfor skal hun få bo hos deg uten å måtte gjøre en døyt siden hun rett og slett hater det??Øøøøøhhhh......... Jo den ene dagen sovnet hun etter at hun hadde fått sitt! Og dagen etter måtte jeg nærmest holde henne våken og forklare at det nå var min tur! Eeeeehhhhhh...........din tur til å ta oppvasken eller din tur til å få sex??? Er det slik sexlivet deres fungerer???Hun får det hun vil ha ferdig med det og du får (ikke) det du vil ha ferdig med det??? Nå lå vi å koste litt på sofaen i kveld, og plutselig spretter hun opp og begynner å stryke duker? Hadde det vært meg som ble rista på og holdt våken om natta fordi det var typen sin tur til å få seg, hadde jeg nok foretrekket å stryke duker jeg også. Først og fremst............når man bor sammen er man to om å bo der.Logisk det ikke sant? Og da har også begge to et ansvar for å rydde,vaske,stryke whatever for at ting skal bli gjort.Dette skal ikke være avhengig av en person kun fordi den andre personen ikke liker å gjøre det.See my point??? Og til den sex delen.................du må da se hva som skurrer der?? Når to mennesker har sex skal det være fordi begge har lyst til det, ikke fordi typen min skylder meg en omgang. Om hun fikk litt "ekstra" den ene kvelden, so what?? Og tar jeg ikke helt feil var vel denne "oppvartinga" fra din side ditt eget valg eller ble du tvunget til det?? Om du har blitt lurt eller ikke kan ikke jeg svare på.Men at alt ligger hos henne, det tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. juli 2002 #5 Del Skrevet 28. juli 2002 :oops: "Verden vil bedras." :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå