Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 2Bhonest
Skrevet
14 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg er helt i mot fagforeninger, de er de drittsekkene som gjør at jeg ikke kan jobbe 18 timers dager. Hva faen har de med det å gjøre?

Klart du kan jobbe 18 timer dager, men ikke for samme arbeidsgiver. Det er det arbeidsmiljøloven som forhindrer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkeorganiserte er snyltere som gladelig tar imot alle goder som de organiserte forhandler seg frem til.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange prosent av de 3850 kr får man tilbake på skatten? 

Anonymkode: 82055...ad7

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Du skal være glad for at det finnes noen av oss som er opptatt av dine rettigheter og krav. Hva med HMS på arbeidsplassen din ? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange prosent av de 3850 kr får man tilbake på skatten? 

Du får ikke tilbake - du får et fradrag som påvirker din skatt på samme måte som andre fradrag.

Anonymkode: f3c07...ad7

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg er helt i mot fagforeninger, de er de drittsekkene som gjør at jeg ikke kan jobbe 18 timers dager. Hva faen har de med det å gjøre?

Det er en restaurantkjede som heter "thank God it's Friday", men det er jo helt feil. Det er jo fagforeningene som gjorde at vi fikk lørdagsfri. Og sykelønn. Og svangerskapspermisjon. Og mye mer. 

Man kan jo velge å være gratispassasjer, eller være en aktiv deltaker. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke tilbake - du får et fradrag som påvirker din skatt på samme måte som andre fradrag.

Anonymkode: f3c07...ad7

Hva er rett da? La oss si jeg jobber fullt, tjener ingeniør lønn og betaler medlemskontigent hos NITO. Hva får jeg i fradrag? En annen her inne slengte inn et regnestykke.. Hva er rett? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...