AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Jeg er en jente på 25 år, og jeg føler at 7/10 ikke liker meg til og med selv om vi ikke har snakket. Kan komme på en fest for eksempel, og merker fort at jeg ikke får noe respons. Så gjør venninna mi det samme, med de samme folkene og folk er interessert i henne (snakker om bekjentskap). Skjønner ikke hvorfor. Jeg er jo hyggelig og snill mot alle, oppmuntrende, positiv, men realistisk, takknemlig og søt jente. Greit nok en gang i blant, men det er snakk om 7/10. Vet ikke hva som er galt med meg, eller måten jeg virker overfor andre. Aner ikke hvordan andre oppfatter meg. Har ikke nødvendigvis behov for å bli likt av alle, men at jeg ihvertfall får en sjangse. hvordan kan jeg finne ut av dette? Anonymkode: 7b668...501
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 25 år, og jeg føler at 7/10 ikke liker meg til og med selv om vi ikke har snakket. Kan komme på en fest for eksempel, og merker fort at jeg ikke får noe respons. Så gjør venninna mi det samme, med de samme folkene og folk er interessert i henne (snakker om bekjentskap). Skjønner ikke hvorfor. Jeg er jo hyggelig og snill mot alle, oppmuntrende, positiv, men realistisk, takknemlig og søt jente. Greit nok en gang i blant, men det er snakk om 7/10. Vet ikke hva som er galt med meg, eller måten jeg virker overfor andre. Aner ikke hvordan andre oppfatter meg. Har ikke nødvendigvis behov for å bli likt av alle, men at jeg ihvertfall får en sjangse. hvordan kan jeg finne ut av dette? Anonymkode: 7b668...501 Har du en venn/venninne du kan være helt åpen med og fortelle hva du føler og tenker? Kanskje h*n kan si noe om hvordan de tror du oppfattes av andre i slike situasjoner? Ikke alltid det er så lett å se seg selv gjennom andres øyne. Kanskje vennen/venninnen din ser noe ved deg og måten du er på uten at du ser det selv. Et eller annet ulikt må jo du og venninnen din gjøre siden folk responderer ulikt på dere. Det kan kanskje være så enkelt som at dere har et ulikt kroppsspråk eller at venninen din er mer smilende. Men blir bare vil gjetning fra meg, så det lureste er nok å spørre noen som kjenner deg, selv om det kanskje føles vanskelig. Anonymkode: bc6cb...849 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Noen har bare et mer åpent og tiltrekkende førsteinntrykk/utstråling enn andre. De utstråler noe som gjør at en får lyst til å bli kjent med vedkommende. Kanskje de er lett å snakke med. Du kan se/merke på personen at hun er åpen for samtale/vennskap. Andre kan være like hyggelige og interessante, men man må bli kjent med de først før man oppdager det. Du er kanskje vanskelig å lese. Kanskje man ikke vet om det er greit å ta kontakt med deg om du ser litt "lukket" ut. Av og til ser noen litt sur ut, men så blir en kjent med personen og vet at det ikke var tilfellet. Anonymkode: 5844b...79c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå