Gå til innhold

Lord Audun jakter dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne aldri blitt i et forhold med vedkommende. Han virker fryktelig selvopptatt, og slår meg som en typisk "pappa betaler" gutt. Hans opptreden oser av at han tror han er noe. Pappas penger, dress og opptreden/deltagelse på Paradise er hva jeg assosierer når jeg hører "lord" Audun. Ingen ting å skryte av, med andre ord.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" - Ja, nå er jeg faktisk på utkikk etter en kjæreste. Nå har jeg rundet 1000 damer, og jeg har sagt til meg selv at når jeg runder 1000 jenter, så skal jeg få meg kjæreste, forklarte han. "

Så sjarmerende :roll:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, The Silence skrev:

" - Ja, nå er jeg faktisk på utkikk etter en kjæreste. Nå har jeg rundet 1000 damer, og jeg har sagt til meg selv at når jeg runder 1000 jenter, så skal jeg få meg kjæreste, forklarte han. "

Æsj.. Haha

For meg ville han vært totalt uaktuell. Men mange unge damer kunne nok tenkt seg han som kjæreste. Av alle han kan velge og vrake i, velger han dem, ville de vel tenkt. Han er nok ikke så ille som han fremstår. Og mange jenter ville likt oppmerksomheten, livsstilen.. Pluss at mange puler rundt, og bryr seg ikke om at han har hatt 1000 før. I min verden teller folk på en hånd (eller to) hvor mange de har hatt, når de i 20årene. Mens det blir sett på som psykt få av de som har ons og pulevenner i hytt og pine, og nærmer seg 10-50 i løpet av bare en sommer.

Anonymkode: ecf3e...02a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, han er for feminin, ville heller hatt en mann 

Anonymkode: cc232...8a9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn utenom at han er tidenes ekleste catch som har knullet så mange som tusen stk!!!!  Æsj hvem kan se for seg han som giftemateriale?!  

Bortsett fra det, neon som egentlig VET hvor høy han er og om han har stor eller liten pikk? 

Anonymkode: 75642...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Er få menn i verden jeg ville matchet dårligere med. 

Og for en som bor i Skottland, er det utrolig kleint når folk kaller seg "Lord" fordi de liksom eier en kvadratfot med land i Glencoe :P 

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det meste han gjør er basert på PR-stunts.
Faktisk så tror jeg han er en alright type, bare en smule klysete.

Good luck til Audun :) Det vil alltid finnes småpiker som drømmer om fame og rikdom.

Anonymkode: a5937...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor høy er Audun, type eksakt? 190? Ser ut som han jukser med såler i skoa så kanskje duden er 180? 

Anonymkode: 2dd0a...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er fra pittelile Averøya på nordmøre,"pappas penger" er definitivt ikke et tilfelle da familien hans er helt vanlige normale folk.Tragisk fyr som viser hvor lett det er å bli "kjent" for null og niks i dette landet..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...