Teardrop Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Hvis du fikk/vant 20.000 å kunne dra hvor du ville med en venn/kjærste, hvor hadde du dratt?
Gjest Linaria Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Opplevde dette for ikke så lenge siden, og det første jeg gjorde var å bestille tur til Sør-Amerika. Har drømt om det i mange år. Om jeg skulle velge enda et sted, ville det vært Japan
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 20 000 hadde ikke rukket langt, jeg ville nok dratt til "syden", nemlig spania et sted. Muligens sør-frankrike.. Men antakeligvis "syden". Det holder vel knapt til billett, hotell og mat.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Hadde jeg vunnet 50 000 som jeg skulle reise for, ville jeg dratt til Cuba! Jeg synes også andre karibiske øyer er interessante. Anonymkode: ed8a4...e62
skruf Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 (endret) 20 000 hadde ikke holdt så langt for to voksne, ikke med mine drømmereisemål.. Men ja: Tilbake til Kenya og Uganda. Cuba, Australia, California, Alaska, Brasil, Malawi, Seychellene (var der på bryllupsreise), Texas Kom på flere: Tobaga og Trinidad, Mexico, Vietnam, Bali, Fottur i regnskogen Endret 3. juni 2016 av skruf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå