AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Så hva synes vi om filmen da folkens? Regner med en del av dere var å se med røde kjoler på førpremieren Jeg syntes det var en feelgood-film, ikke så trist som man kanskje kunne forventet. Men den går jo såklart ikke noe særlig i dybden på dette med dødshjelp og om handicappede kan ha et godt liv osv. Jeg har ikke lest boken, så vet ikke hvor nær opptil den ligger. Men det er vel ganske nært iflg det forfatteren selv sa på Colosseum i dag Forøvrig, Sam C... Anonymkode: f7394...3e2
ops2 Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har tenkt å nekte å se filmen. Har ikke lest boken heller. Jeg ble så irritert over traileren. Ung dødspen naiv supersnill arbeidsledig jente blir personlig assistent for ung dødspen kynisk handicappet rik mann? Hallo, går det an å få inn flere jækla klisjeer? 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Det virker som dette har blitt en slags "hype" og at veldig mange påstår at heile boken (og filmen) er så fantastisk super-bra som det er mulig å få til. Det virker egentlig som denne stemningen har blitt hauset opp veldig mye... Anonymkode: 62e15...ba7 2
Venka Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Nja, likte ikke boka noe særlig, men ble litt positivt overrasket over slutten Spoiler Det at han faktisk gjennomførte det altså, at hun ikke fikk han til å ville leve eller noe slikt. Er vel det som skiller det fra en middelmådig kjærlighetshistorie. Er usikker på om jeg vil se filmen, syns skuespillervalgene virker bra, men vi får se. Hva syns folk som har sett den da? 1
momo Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Likte boken godt. Så er spent på filmen, men spørs når jeg får sett den.
Fuju Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Jeg så filmen og hadde kjøpt inn Kleenex og tatt på meg vannfast mascara. Det eneste jeg brukte kleenexen til var å tørke bort svette. Elendige skuespillerprestasjoner og ikke var filmen spesielt bra heller. 1
HemmeligBruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Jeg leste boken for ca et år siden, men har glemt hva den handlet om. Husker bare at alle sa den var så bra, men mens jeg leste tenkte jeg bare at det var en helt ok bok, verken mer eller mindre. Gidder derfor ikke å se filmen. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Daenerys i ny rolle. Litt uvant å se henne med brunt hår. Anonymkode: 95df2...390
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 8 timer siden, ops2 skrev: Jeg har tenkt å nekte å se filmen. Har ikke lest boken heller. Jeg ble så irritert over traileren. Ung dødspen naiv supersnill arbeidsledig jente blir personlig assistent for ung dødspen kynisk handicappet rik mann? Hallo, går det an å få inn flere jækla klisjeer? Jeg mener at Lou (jenta du snakker om) ikke ble fullt så pent beskrevet utseendemessig i boka, som hun fremstår i filmen. Da jeg leste boka oppfattet jeg henne mer som en lubben jente, med litt mer rufsete hår. Ikke så veldig nøye på sitt eget utseende. Ble en tanke skuffet mtp da jeg så traileren, og for så vidt filmen. Jeg hadde størst forventninger til om filmen kom til å være tro mot boka på slutten, og det var den jo. Mr. Traynor fremsto 10-20 år eldre i filmen enn det jeg hadde sett for meg i boka. Og annekset virket mer shabby i filmen enn slik jeg forestilte meg det fra lesinga. Men det ble selvsagt en tårevåt slutt. Synes ikke de burde droppet voldtekt-historien, men forstår den var vanskelig å få helt troverdig.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Mener selvsagt ikke at de hadde behøvd å vise bilde-klipp fra voldtekten, men hun burde fortalt det til ham i filmen også, for å synliggjøre enda mer hvor nærme de kom hverandre.
Haugenjenta Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 Nettopp sett filmen, og leste boka fra søndag til tirsdag nå som var Jeg syns den skulle vært 30-45 minutter lenger, for å ha gått enda mer i dybden. Jeg følte det gikk litt raskt i svingene, og det var deler jeg savnet fra boken som fint kunne ha fått plass hadde den hatt flere minutter å gå på. Filmen var jo fin, men litt sånn.. Jeg ser den igjen om den går på tv. Boka var bedre. 1
Rosewood Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 10 timer siden, Haugenjenta skrev: Nettopp sett filmen, og leste boka fra søndag til tirsdag nå som var Jeg syns den skulle vært 30-45 minutter lenger, for å ha gått enda mer i dybden. Jeg følte det gikk litt raskt i svingene, og det var deler jeg savnet fra boken som fint kunne ha fått plass hadde den hatt flere minutter å gå på. Filmen var jo fin, men litt sånn.. Jeg ser den igjen om den går på tv. Boka var bedre. Veldig enig angående tida. Jeg likte filmen godt, men ja den skulle vart litt lenger, sånn at de kunne gått lengre i dybden. Alt skjedde på en måte så fort, man ble ikke sånn ordentlig kjent med karakterene og livet deres følte jeg. Ja, den kunne vært en time lengre og, det hadde ikke skadet. Men, jeg ser den gjerne igjen Fikk en klump i halsen, og Will var jo bare superkjekk synes jeg. Han var akkurat slik jeg så for meg mens jeg leste boka.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 21 timer siden, ops2 skrev: Jeg har tenkt å nekte å se filmen. Har ikke lest boken heller. Jeg ble så irritert over traileren. Ung dødspen naiv supersnill arbeidsledig jente blir personlig assistent for ung dødspen kynisk handicappet rik mann? Hallo, går det an å få inn flere jækla klisjeer? Attraktive skuespillere er jo ganske vanlig i filmindustrien. Anonymkode: 0f53c...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå