Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger litt tips i forhold til headset på trening. Jeg har et par som dekker hele øret, sitter godt og spiller grei nok lyd for mine behov. Jeg merker at nå som det blir varmere ute så blir det veldig klamt. Så jeg har tenkt å kjøle et par ørepropper som jeg kan bruke særlig nå om sommeren. Hvilke burde jeg gå for? Trenger litt for og imot her. Øreproppene MÅ sitte godt og være Bluetooth.

Eventuelle ørepropper er de med "haifinne", bøyle rundt hodet eller de med bøyle rundt ørene. Er redd for at de med bøyle rundt ørene kan gnisse bak ørene? Kan se for meg at dette kan skje.

Anonymkode: ffa35...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ørepropper med Bluetooth har jeg ikke erfaring med, så svarer vel kanskje ikke helt på tråden...
Men jeg har i det siste kjøpt ørepropper til en hundrings på Clas Ohlson til trening. De har overraskende god lyd, og det skal litt til før de faller ut. Et rimelig alternativ som kan anbefales, spesielt om du bare trenger noen for sommeren. Til "personlig bruk" foretrekker jeg merker som Beats og Bose, men er litt nervøs for å ha disse med på trening da jeg har mistet et par før. 

Skrevet
Den 2.6.2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg trenger litt tips i forhold til headset på trening. Jeg har et par som dekker hele øret, sitter godt og spiller grei nok lyd for mine behov. Jeg merker at nå som det blir varmere ute så blir det veldig klamt. Så jeg har tenkt å kjøle et par ørepropper som jeg kan bruke særlig nå om sommeren. Hvilke burde jeg gå for? Trenger litt for og imot her. Øreproppene MÅ sitte godt og være Bluetooth.

Eventuelle ørepropper er de med "haifinne", bøyle rundt hodet eller de med bøyle rundt ørene. Er redd for at de med bøyle rundt ørene kan gnisse bak ørene? Kan se for meg at dette kan skje.

Anonymkode: ffa35...7fe

Disse er helt fantastiske! Sitter behagelig på under all slags aktivitet (har ikke prøvd de med svømming da:)). Og man slipper ledning-tull. Bare pass på at de går til tlf din.

https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltilbehor/headset-bluetooth-mono/plantronics-backbeatfitblue/219345.11562/?gclid=CPS2voCmj80CFWQMcwodw6cJzA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...