majan Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 ja jeg har vært hos frisøren idag, og sett på forskjellige frisyrer til den store dagen. Men jeg finner ingenting, jeg aner ikke hvordan jeg vil ha håret oppsatt, Så kanksje dere har noen forslag, Jeg har middels langt hår
Delfia Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Hjelp, helt enig. Slenger meg på og følger med...... Majan, har du tenkt på slør,blomster ev. tiara? Jeg er helt blank og har skrekken for at jeg ikke skal bli fornøyd.....
rutti Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Hvis dere bruker msn, så legg meg til, og jeg skal sende dere endel bilder om frisyrer
majan Skrevet 2. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2004 hei igjen, jeg har kjøpt inn både slør og tiara, men er litt usikker om jeg skal bruke tiaraen, men jeg skal jo være prinsesse for en dag, så jeg bør vel kanskje ha tiara. Sikkert første og siste gang jeg kommer til og bruke tiara.
rutti Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Du trenger jo ikke bruke tiaraen da om du ikkevil det:) Men e tenker at det er sikkert den eneste dagen e kommer til p bruke det, men det er mitt valg, Du får prøve å se om det passer da...
Delfia Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Tusen takk,MrsL. Der var masse fine bilder og ikke minst ideer.
smilepia Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Jeg har bare så hvidt begynnt å tenke på hår (synes jeg må ha bestemmt kjole først ), men har sett litt, og sett noen frisyrer som jeg synes er fine. Problemet er bare - klarer man å få en tilsvarende frisyre fin på meg?? Er det noen som har erfaringer - gode eller dårlige- med å plukke ut ønsket frisyre fra et bilde og så gått til frisøren og sagt: slik vil jeg se ut?? Eller bruker man bare bildene til inspirasjon og så lar frisøren ordne resten?? -Smilepia-
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Hvis du går til en frisør som du vet er flink, så holder det nok at hun bruker bildet som inspirasjon for så å tilpasse frisyren slik den passer deg best.. Jeg er så heldig å ha en venninne som er frisør, på den måten blir det enklere å si i fra hvis jeg er misfornøyd...
Sita Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Jeg hadde en variant av denneDen var flott
*Kaisa* Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 Jeg har langt hår. Sambo har ytret ønske om at jeg skal ha håret løst. Har lyst til å etterkomme dette ønsket, men da blir det jo ganske hverdagslig..trur eg. Vil jo pynte sveisen litt. Har sett en del bilder nå og det er ikke så mange som har håret løst har jeg registrert. Noen tips??
Calla Skrevet 3. november 2004 #14 Skrevet 3. november 2004 Jeg har også langt hår, og skal ikke sette opp alt.. Planen er å krølle det slik at jeg ihvertfall får litt fall (har helt stritt hår)..skal sette litt av håret bakover og evt. pynte med blomster... ser det for meg, men det er vanskelig å forklare.. har heller ikke sett så mange bilder hvor de har det meste av håret ned...
IdaC Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å sette opp håret, det var liksom en selvfølge. Men nå de siste dagene har jeg tenkt litt mer på å ha det løst. Har prøvd det med slør, tiara og kjolen og syns egentlig at det er veldig fint....
Calla Skrevet 4. november 2004 #16 Skrevet 4. november 2004 Jeg syns det er fint med oppsatt hår også, men det er liksom ikke meg å ha en sånn superfjong sveis.. Vil ikke se ut som en helt annen person den dagen jeg gifter meg, så jeg går får en naturlig sveis med meste av håret ned..
smilepia Skrevet 4. november 2004 #17 Skrevet 4. november 2004 har også dillemmaet med opsatt hår eller ikke... Min kjære vil helst ikke at jeg skal sette det opp, men selv er jeg veldig redd for at håret skal bli lettere stygt dersom jeg lar det henge løst. Jeg vil jo helst se like fin ut på slutten av dagen som når jeg kommer inn kirkedøren (kan skje uoppnåelig, men...) Noen som har erfaringer med hvordan holde håret fint hele dagen? Må jeg belage meg på å børste det hver time eller.no? -Smilepia-
Calla Skrevet 4. november 2004 #18 Skrevet 4. november 2004 Smilepia: Skal du ordne håret hos frisør? Av en eller annen grunn virker det som at frisyrer holder mye lenger når frisører har gjort de... det må være deres magiske fingre...hehe Men jeg kommer til å stole på min frisørvenninne på bryllupsdagen..regner med at hun sier i fra når det er tid for å freshe opp håret mitt... Hun kommer nok til å dulle og passe på sin stolte kreasjon! Forlover hjelper meg nok også med å passe på...
maki Skrevet 4. november 2004 #19 Skrevet 4. november 2004 går får en naturlig sveis med meste av håret ned.. kan jo være jeg forandrer mening da...flink til det
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #20 Skrevet 4. november 2004 Jeg var inne på finn.no i dag og kikket på brudekjoler. Og tror du ikke jeg fant en brud med nettop den hårfrisyren jeg kunne tenke meg. Bare et lite tips til dere andre som enda ikke vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå