AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #21 Skrevet 4. juni 2016 Min kone hadde med heklekroker i metall. Gikk greit i Norge, men disse ble konfiskert i Portugal. Hadde de vært i plast hadde det ikke vært noe problem. Kommer an på hvor du skal reise. Anonymkode: e9d42...fff
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #22 Skrevet 4. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Min kone hadde med heklekroker i metall. Gikk greit i Norge, men disse ble konfiskert i Portugal. Hadde de vært i plast hadde det ikke vært noe problem. Kommer an på hvor du skal reise. Anonymkode: e9d42...fff spania Anonymkode: ab2ab...a22
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #23 Skrevet 4. juni 2016 7 timer siden, Mattis skrev: Bambuspinner er ingen problemer innenlands hvertfall Heklenål. Ikke strikkepinne. Og jeg skal utenlands Anonymkode: ab2ab...a22
Inocybe Skrevet 4. juni 2016 #24 Skrevet 4. juni 2016 Jeg velger alltid pinner/heklenåler i tre eller bambus når jeg skal fly. Har så langt gått greit. Er forberedt på å måtte legge igjen pinnene/heklenålen i sikkerhetskontrollen, så er klar til å trekke en snor gjennom maskene på strikketøyet så de er lettere å plukke opp etterpå. Og så har jeg ekstra pinner/nåler i den kofferten som er sjekket inn. Hadde blitt helt krise om ikke jeg hadde kunnet fortsette strikkingen/heklingen på ferien
Gjest Mattis Skrevet 4. juni 2016 #25 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heklenål. Ikke strikkepinne. Og jeg skal utenlands Anonymkode: ab2ab...a22 Husk på å skrive at du skal utenlands i HI neste gang da. Siden strikkepinner går tenkte jeg heklenål hvertfall gikk.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #26 Skrevet 4. juni 2016 Den Friday, June 03, 2016 at 13.02, maya86 skrev: Bare vær obs på at selvom det står på "ja-lista" så har sikkerhetskontrolløren lov å ta hva de vil fra deg om de vil, dersom de anser det som en sikkerhetstrussel. Med hekletøy så er det ikke noe krise sånn sett siden man har ei maske og ikke risikerer at hele håndverket rekkes opp, men om man har feks. en genser på rundpinne så kan det være litt kjipt å måtte dra ut pinnen, for det kan skje om man møter på rette person. Kan være lurt å være føre var og ha dratt en tråd igjennom maskene, så man lett kan plukke det opp igjen hjemme Hva tror du skjer med strikketøy, kniver og andre ting sikkerhetskontrollen eventuelt tar fra de reisende? Anonymkode: 5b4ac...77c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #27 Skrevet 4. juni 2016 12 minutter siden, Inocybe skrev: Jeg velger alltid pinner/heklenåler i tre eller bambus når jeg skal fly. Har så langt gått greit. Er forberedt på å måtte legge igjen pinnene/heklenålen i sikkerhetskontrollen, så er klar til å trekke en snor gjennom maskene på strikketøyet så de er lettere å plukke opp etterpå. Og så har jeg ekstra pinner/nåler i den kofferten som er sjekket inn. Hadde blitt helt krise om ikke jeg hadde kunnet fortsette strikkingen/heklingen på ferien Det er stikkredskap og ikke materialet som betyr noe. Anonymkode: 5b4ac...77c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #28 Skrevet 4. juni 2016 Den 2.6.2016 at 21.22, AnonymBruker skrev: Lov å ha det med inn på fly, eller i bagasjen? Anonymkode: ab2ab...a22 Aha - er du "på flyet" igjen? http://vangseter.no/ Jeg tviler på at det er tilfelle, men vet at folk med kraftige kramper kan mene at det er helt okey. Spørs nok litt. fortsatt helt uenig i at man kan ta med cv'en dit - men jeg er åpen for å ha tatt feil. Anonymkode: 0ee35...e55
Gerd-Britney Skrevet 4. juni 2016 #29 Skrevet 4. juni 2016 Helvette, trodde innlegget handlet om abort🙀
Inocybe Skrevet 4. juni 2016 #30 Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er stikkredskap og ikke materialet som betyr noe. Anonymkode: 5b4ac...77c Jeg velger tre/bambus fordi jeg håper det virker mindre "skremmende" i sikkerhetskontrollen enn metall. Jeg har jo ikke lyst på å miste dem, selv om jeg er forberedt på at det er en mulighet. Den ansatte i sikkerhetskontrollen vurderer hver enkelt person og personens eiendeler. Jeg prøver å få pinnene/nålene til å virke minst mulig skumle og håper dermed å få beholde dem.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #31 Skrevet 4. juni 2016 48 minutter siden, Mattis skrev: Husk på å skrive at du skal utenlands i HI neste gang da. Siden strikkepinner går tenkte jeg heklenål hvertfall gikk. Jeg svarte jo på innlegget ditt. Har du problemer med det? Ikke alltid en tenker på å skrive alle opplysningene i første innlegget i en tråd, og da fyller man på underveis. Anonymkode: ab2ab...a22
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #32 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarte jo på innlegget ditt. Har du problemer med det? Ikke alltid en tenker på å skrive alle opplysningene i første innlegget i en tråd, og da fyller man på underveis. Anonymkode: ab2ab...a22 Nei? Men du virker litt spydig. Anonymkode: 4ef96...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå