Gå til innhold

Kle seg utfordrende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg kle meg litt utfordrende i hverdagsstilen? Trenger ikke være veldig mye akkurat men vet ikke hva jeg for eksempel kan bruke for å kle meg litt mer sexy.

Anonymkode: 4408b...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par trange jeans, gjerne med hull, kombinert med høye hæler gjør mye.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil damer se ut som om de selger noe?

Anonymkode: 2d2af...368

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, frogger skrev:

Jeans med hull er f.. meg så tacky spesielt de med hull i knærne som alle skal ha nå for tida. Om du vil se ut som trailer trash gå for det, men om du vil være litt mer classy så er tettsittende jeans uten hull mer enn bra nok.

Anonymkode: a2091...360

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil damer se ut som om de selger noe?

Alle vil jo se attraktive ut.

Anonymkode: e513d...fbe

Skrevet (endret)

Tighte/rette jeans/bukser(UTEN HULL!), et par klassiske boots uten altfor høy hæl, eller pumps. Eventuelt et knelangt skjørt. Disse to damene er classy og sexy uten å være vulgær på noen som helst måte.

office-wear-classy.jpg

grw4qs-l.jpg

Endret av toothfairy
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, frogger skrev:

Hva f*** er utfordrende med det??? 

Anonymkode: e5542...b2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeans med hull er f.. meg så tacky spesielt de med hull i knærne som alle skal ha nå for tida. Om du vil se ut som trailer trash gå for det, men om du vil være litt mer classy så er tettsittende jeans uten hull mer enn bra nok.

Anonymkode: a2091...360

Mener du at du har fasiten på "trailer trash"?! Hvis så mange som du sier bruker det, er det kanskje du som er ute på villspor...

Anonymkode: b4be6...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, toothfairy skrev:

Tighte/rette jeans/bukser(UTEN HULL!), et par klassiske boots uten altfor høy hæl, eller pumps. Eventuelt et knelangt skjørt. Disse to damene er classy og sexy uten å være vulgær på noen som helst måte.

office-wear-classy.jpg

grw4qs-l.jpg

Rimelig kjerringaktig...! 

• Liker 3
Skrevet

Kort skjørt/kjole (men ikke med dyp utrigning samtidig) er vel en sikker vinner?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at du har fasiten på "trailer trash"?! Hvis så mange som du sier bruker det, er det kanskje du som er ute på villspor...

Vedkommende har helt rett.

Det ser rett og slett trashy ut med jeans med hull.  Billig og smådesp.   Ikke tiltrekkende. Beklager til de som føler seg truffet. 

Anonymkode: bb132...4ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle vil jo se attraktive ut.

Å se ut som en gatepike er ikke attraktivt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, toothfairy skrev:

office-wear-classy.jpg

grw4qs-l.jpg

Dette var jo helt grusomt, kanskje passende for noen over 40 da.

Anonymkode: aa8d2...70d

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var jo helt grusomt, kanskje passende for noen over 40 da.

Anonymkode: aa8d2...70d

Dette var altså eksempler på hvordan man KAN style en klassisk/sexy look. Mulighetene er ganske mange. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å se ut som en gatepike er ikke attraktivt

Ingenting i vegen med og kle seg feminint i skjørt.

Skrevet

Velg plagg som viser hud; korte shorts og skjørt eller topper som viser skuldre, armer og/eller kløft. Finn en balanse mellom alt så det ikke blir for trashy da

Skrevet

Kommer vel litt an på hva du jobber med og hvor gammel du er...?

Hvorfor vil du se mer sexy ut i hverdagen er jo også et poeng for å kunne svare noe smart - er det noen du er på jakt etter, har du kjæreste som etterlyser det, eller er det et generelt ønske? Og så kommer det an på hva som er utgangspunktet ditt i klesstil i dag.

Det mest sexy er vel egentlig å FØLE seg sexy. Noen gjør det i kjoler, andre i bukser.

Generelt handler det om å vise litt hud eller litt fasong, men ikke så mye at det blir vulgært. Jeg er over 40 og ser vulgær ut i det som kan være sexy på en 20 åring. Jeg kan for eksempel føle meg sexy i høye hæler og hullete bukser, men da er buksene IKKE tighte, hullene er "tette" - altså ikke slike ungdommene bruker, osv. Magetopper syns jeg er sexy, og med riktig styling kan de brukes hverdags (ikke jobb) nå på sommeren, på unge kvinner (uten at jeg har for meg hvor aldersgrensen går - annet enn at jeg personlig er for gammel, brukte det forrige gang det var "in")

• Liker 2
Skrevet

Og for guds skyld - uansett hva man har på seg, er kroppsholdning everything for hvordan du ser ut. Rett dere opp damer (og jenter). Lurer noen ganger på om det er mote å ha MetteMarit (før i tiden) holdning...? Er det?

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, toothfairy skrev:

office-wear-classy.jpg

grw4qs-l.jpg

Veldig enig unntatt skoene på det siste bildet der. De var rett og slett grufulle!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg kle meg litt utfordrende i hverdagsstilen? Trenger ikke være veldig mye akkurat men vet ikke hva jeg for eksempel kan bruke for å kle meg litt mer sexy.

Anonymkode: 4408b...6b7

Er du mann eller kvinne? Er du hetro eller homo? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 25b15...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...