AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Er det en måte jeg kan børste det/tørke det på, slik at det ligger fint som på jenter flest? Bruker masse hårspray, men håret mitt blir stivt og stygt av det. Ser så mange jenter har silkemykt hår som ligger slik det skal. Blåser elegant gjennom luften. Så er det jeg da...går rundt som et troll Anonymkode: 24121...78f
Million Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Løsningen er hårspray. Det finnes ulike typer på markedet. Prøv noen forskjellige av ulike kvaliteter, så kanskje du finner en som er bedre enn det du har prøvd hittil (du beskriver at håret blir "stivt og stygt av det"). Jeg mistenker at du kanskje har brukt noen hårsprayer av dårlig, billig kvalitet, og at du sprayer for tett inntil håret og for mye. Riktig mengde på riktig avstand skal ikke gi "stivt og stygt" hår. Funker det ikke, så får du går for strikk i håret da :-)
Frk.Show Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Hårspenne(r) er tingen. Gjerne litt av håret på hver side av ansiktet festet med en spenne eller klype bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå