AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Holder på med hormonsprøyter nå, og skal ha egguttak i neste uke. Leste gjennom papirene mine nå. Har lest de tidligere og, men har mistet setningen om at hvis man skal gå på klexane/Albyl-E skal man starte med dette da man startet med hormønsprøytene. Det har ikke eg gjort! Sist forsøk, som ble velykket, begynte eg med klexane dagen eg hadde uttak. Fikk resepten av sykepleier etter uttak. Derfor trodde eg at eg skulle dette denne gangen og. Har allerede kjøpt disse, så tok min første i dag. Litt stressa nå. Noen som vet omk dette kan ha noe å sei? Anonymkode: f3b08...978
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er klexane? Anonymkode: ef168...af5 blodfortynnende. vet ikke hvorfor egentlig. har hatt det på 1 av 5 forsøk Anonymkode: f3b08...978
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Nå tar ikke jeg klexane, men jeg begynte med albyl-e og prednisolon den dagen jeg startet opp med eggstimulering. Dagen etter egguttak begynte jeg med lutinus (progreston) Anonymkode: 560cb...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå