AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Er huslån på forskudd eller etterskudd som regel? Anonymkode: 92203...1ad
stan Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Litt usikker på hva du mener? Man betaler jo for renter som har påløpt siden forrige forfall. I tillegg betaler man avdrag, som gjør restlånet mindre. Tilsammen utgjør avdrag og renter terminbeløpet. Hvis du har annuitetslån er terminbeløpet det samme hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Litt usikker selv på hva jeg mener 😂 overtar hus I midten av juni og lån blir trukket av konto hver 25. Så lurer jeg vel egentlig på om lån og renter for juni blir trukket I juli eller med en gang nå I juni. Men det hører jeg vel med banken om kanskje. Anonymkode: 92203...1ad
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Det bør du høre med banken om. Vi solgte leilighet og kjøpte hus samtidig, i juli. Da gjorde vi det slik at siste avdrag for leiligheten ble trukket 20.juli mens første avdrag på huset ble trukket 20.august. Ved å gjøre det slik blir første avdraget noe høyere enn vanlig, siden det regnes renter fra lånet ble betalt ut. Men da slapp vi å betale på to lån samtidig. Anonymkode: d4624...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå