Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du om det? Er det sosialt nederlag?

Anonymkode: 988db...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sitte i en mørk kinosal og holde kjeft mens man lar seg passivt underholde av en film, er det en grunnleggende sosial aktivitet?

Da jeg var ung og singel gikk jeg ofte på kino alene, gjerne helt spontant hvis jeg f.eks. ikke hadde noe bedre å ta meg til etter jobb en dag. Ofte med venner også, vel å merke. Nå som jeg er etablert med små unger og greier kommer jeg meg mye sjeldnere på kino, og da alltid alene -- treffer kamerater så sjelden nå om dagen at vi heller bruker den lille tida vi har felles på andre ting enn å sitte og holde kjeft i en kinosal.

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Gjest floure
Skrevet

Kino er best alene :ph34r:  Foretrekker andre arenaer som kaffebarer og cafeer om jeg skal være sosial. :)

Gjest Nikee
Skrevet

Jeg elsker kinoturer alene :) Det er noe med å være i sitt eget selskap og nyte en film uten kommentarer fra sidemannen :fnise:

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at noen ville ha lagt merke til at du var alene altså. Jeg hadde aldri fått det med meg. Man kjøper billett, kjøper snacks, setter seg i salen og ser film, og går. Ikke tenk på det :) 

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Det er virkelig noe du burde prøve, kos deg.

Skrevet

Går gjerne på kino alene  : )

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet. Jeg trodde jeg var alene om å like dette 💖

TS.

Anonymkode: 988db...772

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i kino, men kunne godt dratt alene :) Har ganske ok selvtillit og mener at jeg ser ut som en oppegående person. Ville ikke trodd at folk så på meg som en person som hadde nånn sosial nedelag, nei ;)

Men jeg drar ofte alene på konserter! Både ståkonserter og amfikonserter. Nå er jo jeg i bransjen og får gratis inngang på alt. Om jeg måtte betale 600 kroner per konsert, så ville jeg kanskje hatt med meg noen. Bare fordi opplevelsen blir bedre, ikke fordi jeg synes det er mindre flaut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gått på kino alene. Men jeg ser ikke filmer på kino med mindre jeg har venta lenge, og nærmest vet at den er råbra. Venter heller til den kommer på dvd.

Jeg tenker ikke over andre folk som går på kino alene, men ville nok ikke vært komfortabel med å gjøre det selv.

Tenkte det samme om konserter før, men jeg og de jeg omgås har så ulik musikksmak at jeg begynte å gå alene. Vil ikke gå glipp av rå band fordi ingen blir med.

Og kafè/restaurant. Mens nå tenker jeg at mat må man ha. Foretrekker å ha avis eller bok på kafe da.

Anonymkode: b120d...c97

AnonymBruker
Skrevet

Dro alene senest i dag på kino. Koste meg :)

Anonymkode: 586f7...a9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drar på kino alene dersom det er en film jeg MÅ se og ingen annen å se den med, gjør meg nada NIX. Er veldig filmintr.

Anonymkode: 93cfc...474

Gjest Emera
Skrevet

Jeg har vært alene på kino et par ganger. Er det en smal film bare jeg vil se, så går jeg alene, da. Ikke noe problem.

En stor fordel er at jeg slipper den endeløse sendingen av godteposer. Det er forstyrrende, og jeg spiser ikke godteri på kino.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Leifr skrev:

vi heller bruker den lille tida vi har felles på andre ting enn å sitte og holde kjeft i en kinosal.

enig.

Anonymkode: d6982...674

Gjest 12flo
Skrevet

Gikk alene og så Warcraft. Vurderer x-men og a perfect day neste.

Skrevet

altså man må ikke hele tiden dra ut med venner, mange ganger er det deilig å bare være alene.

Skrevet

Jeg har gått på kino flere ganger alene. Jeg er en god del mere filmintressert en mannen og har veidlig lite venner, så da blir det kino alene. Har aldri tenkt over at det er rart. Jeg er der for å se film, ikke for å snakke med de som eventuellt skulle være med.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...