Gå til innhold

Julebord.........uff skrekk og gru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, jeg vet det er tidlig og bekymre seg, men jeg gjør nå det da...... :hoho:

Skal på julebord om en mnds tid og det skal starte i bassengområdet på hotellet.

Og jobben til min mann er veldig mannsdominert med kun tre kvinnelig ansatte.

De er på min manns alder og jeg har aldri hilst på de, men de virker veldig ålreite alle sammen.

Og de er så sinnsykt sosiale og tidligere har det kun vært de ansatte uten ledsager som har vært sammen på turer osv osv.

Men nå skal vi få være med og jeg har overhodet ikke noe behov for eller så veldig lyst til og være med på dette bassengområdet. Foreslo at gubben kunne dra før meg også kom jeg til middagen. Men det var uaktuelt. Hans forslag var at vi kunne være med uten og bade, det er sånn felleesareal hvor de som ikke bader kan være.

Men hva i sv... skal en "nybakt" (for fem mnd siden, men langt fra kropp som kan vises i badedrakt) mor kle seg i der da??? :grine:

Jeg tenker så jeg knaker....hjelp meg da!!!!!!!!!! :veldigsur:

Jeg har pærekropp, stor rompe og tykke lår, men er slank oventil.

De som kjenner meg sier jeg kler meg "slankt", men nå er jeg helt rådvill................... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest jente34
Skrevet

Hei!!!

Ikke bry deg om fasongen, du er sikkert fin!

Jeg ville godt med en halvkort kjole, rød eller svart, Gjerne med stretch! De er jo kjempe deilig!!!

Når det gjelder sko: Et par røde sexy sandaler, lakker dine tånegler og vips du er festens vinner!!!!

Lykke til!!!!! :-)

Skrevet
Hei!!!

Ikke bry deg om fasongen, du er sikkert fin!

Jeg ville godt med en halvkort kjole, rød eller svart, Gjerne med stretch! De er jo kjempe deilig!!!

Når det gjelder sko: Et par røde sexy sandaler, lakker dine tånegler og vips du er festens vinner!!!!

Lykke til!!!!! :-)

:hoho::hoho: Hadde det enda vært så enkelt.........

Jeg har nemlig så tykke ben at deter ikke pent med korte skjørt og dessuten så føler jeg meg ikke vel i det!!

Sandalene skal jeg prøve og finne og jeg skal lakke neglene, takk for det tipset.....Undertøyet for kvelden er i boks og det er antrekket også, fotpleie er i tankene og skal ordnes. Og litt sol må kroppen ha.

Og jeg innrømmer..det hørtes kjempesexy ut med stretchkjole og jeg kan vel kle det!! :roll:

Men hvor får man tak i sånt da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen!

Prøv Hennes&Mauritz, kjøpte nettopp en super sexy kjole der selv i stretch!!!!

Den er bare så deilig å gå i.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...