Gå til innhold

Hvor dum kan man bli???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei på IG skal ha sommerselskap for ei på 2år. Er ikke dette idiotisk???? Er det bare jeg som synes det er helt på tryne? 

Ei annen ei skryter av sponset pakker plager meg noe jævlig!!!

Anonymkode: 53f09...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som blir skrevet her inne! :nocomment:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei på IG skal ha sommerselskap for ei på 2år. Er ikke dette idiotisk???? Er det bare jeg som synes det er helt på tryne? 

:klo:

Anonymkode: eed23...361

Skrevet

Kanskje du vil utdype litt...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pinto2013 skrev:

Kanskje du vil utdype litt...?

Utdype hva da? Det er mening min.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, okei.
Jeg trodde du ville ha en diskusjon eller debatt eller en samtale, så derfor tenkte jeg det kunne være nyttig å utdype litt mer om hva som var så dumt med at noen skulle ha et selskap for et barn, og noen andre fikk noe sponset. Derav mitt spørsmål. 
Men da misforstod jeg deg, og trekker herved tilbake oppfordringen om å forklare hva du mener så andre kan forstå det. 

• Liker 12
Skrevet

... Tenker at det finnes verre, og mer viktige ting å fokusere på og ta opp. 

:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pinto2013 skrev:

Ja, okei.
Jeg trodde du ville ha en diskusjon eller debatt eller en samtale, så derfor tenkte jeg det kunne være nyttig å utdype litt mer om hva som var så dumt med at noen skulle ha et selskap for et barn, og noen andre fikk noe sponset. Derav mitt spørsmål. 
Men da misforstod jeg deg, og trekker herved tilbake oppfordringen om å forklare hva du mener så andre kan forstå det. 

Skrev jo det i hi det er veldig idiotisk

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du skrev i HI, kan du være  snill og utdype for meg?

Anonymkode: 6717c...0ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig ett IG for noe?

Er ett "sommer-selskap" omtrent det samme som en bursdag eller noe?

:klo:

Anonymkode: b90ff...d14

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke idiotisk å ha sommerselskap om ungen har bursdag på sommeren. Skulle de feiret bursdagen om vinteren da? Eller er problemet at barnet er for lite til å feire bursdag? Vi feiret bursdag for ungene fra de var ett år gamle. Fin anledning til å samle familie og slekt. Ettåringene koste seg også, så jeg skjønner ikke hva som er idiotisk her.

Hvilke pakker er sponset? Gaver til 2-åringen? Er det en kjent blogger du snakker om her? Eller har noen fattige fått sponset pakker fra en hjelpeorganisasjon eller et firma? Skjønner ikke hva som er så jævlig. Det er vel ikke DU som har betalt for disse gavene? Eller?

Anonymkode: 76e1d...e52

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Wtf? Du er nødt til å gi litt info om hva i alle dager du snakker om. Ingen her veit hva det der gjelder annet en at du syns det er teit å ha en eller annen fest for en 2 åring? Kan de ikke bare få ha den jævla festen da? 

Anonymkode: 9ebef...285

• Liker 4
Skrevet

Synes du oser av misunnelse jeg

• Liker 1
Skrevet

Wtf, er du sjalu på at en 2-åring skal ha sommerfest/bursdag? 😂 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan være mye dummere en en som arrangerer en sommerfest for en toåring. Faktisk kan jeg ikke se noe idiotisk i det? 

Det med sponsa pakker skjønte jeg ikke, er det en person som plager deg noe jævlig, eller plager det deg at noen får sponsede pakker? 

Høres ut som du har lite plager og irritasjonsmomenter i ditt virkelige liv, hvis noen bilder på instagram plager deg så. La vær å se på dem kanskje? 

Anonymkode: 32498...82c

• Liker 1
Skrevet

IG? Skjønner ikke hvorfor du bruker en forkortelse som absolutt ikke er kjent :P Jeg skjønte det da jeg leste en AB her inne nevne Instagram.

Jeg synes at du virker skikkelig rar. Som ei bitter dame. Hvorfor skal ikke toåringer få ha en feiring? Toåringer er ganske store og skjønner ganske mye. Eller mener du to måneder? :klo:

Kanskje det egentlig er du som er den dumme idioten her :P Skaper deg og lager skikkelig drama om noe så lite, i en tråd der du ikke helt klarer å forklare hva du mener.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger jo ikke å gå på sommerfesten hvis du ikke vil.

Skrevet (endret)

Jeg synes synd på deg hvis du lar deg irritere av sånt. Sommerselskap er vel bare kjekt det, uansett hvor gammel barnet eller den voksne er? Og er du sur fordi du ikke kan få "sponsede pakker" (går ut i fra at du mener gratispakker for gravide? Alle gravide får det)?

Hvor du kan man bli? Ja, det kan man virkelig spørre seg ...

Endret av Harlekin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...