Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg Tummy Tucker. Dette er typ magebelte som skal hjelpe magen å komme tilbake til seg selv etter fødsel. Jeg har brukt min et par dager og synes det hjelper. Hva er deres erfaring? 

Anonymkode: 9e867...9f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn: Magebelte

ts 

AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: e3fb7...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som har prøvd liknende? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen andre som har prøvd liknende? 

Nei. Det er alment kjent at slike belter og korsetter o.l. som klemmer kroppen sammen er svært skadelig for menneskekroppen!

Du kan skade innvollene dine ved å bruke slikt!

Anonymkode: 0b57e...afc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn: Magebelte

ts 

Er dette reklame?

AnonymBruker
Skrevet
Den 2. juni 2016 at 23.30, AnonymBruker skrev:

Er dette reklame?

Nei, ikke reklame. Bare for å vise hva det er. Jeg googlet bare et bilde. Jeg har ikke akkurat det merket selv, men et annet. 

Ts. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 2. juni 2016 at 23.30, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er alment kjent at slike belter og korsetter o.l. som klemmer kroppen sammen er svært skadelig for menneskekroppen!

Du kan skade innvollene dine ved å bruke slikt!

Det er elastisk og klemmer på ingen måte slik som korsett. Sykehuset anbefaler jo å ligge mye på magen for raskere tilbaketrekning av livmor etc. Dette blir jo det samme. 

Jeg synes faktisk det funker. 

Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke reklame. Bare for å vise hva det er. Jeg googlet bare et bilde. Jeg har ikke akkurat det merket selv, men et annet. 

Ts. 

Jo, ser nå at det er samme merke. Men har ikke kjøpt det fra der. Har forresten to stykker. To ulike merker. 

Gjest 12flo
Skrevet

Dette er renspikket tull ts. Livmoren og magemusklene trekker seg sammen utfra arveanlegg og hvor trent du er. 

Latterlig så mye tull folk faller for nå til dags.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er elastisk og klemmer på ingen måte slik som korsett. Sykehuset anbefaler jo å ligge mye på magen for raskere tilbaketrekning av livmor etc. Dette blir jo det samme. 

Ts 

Ser helt kurant ut å bruke rett etter fødsel. Men husk at når du kunstig hjelper magen å holde ting på plass kan magemusklene slippe unna mye av jobben, så du må vel være bevisst på å ta det av og trene intensivt innimellom for å stramme opp muskulaturen igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal det fungere for? Om det kun er for å få livmoren til å trekke seg sammen så er det nå en ting. Om det er for å få flat mage etter fødselen så blir du lurt. 

Anonymkode: 2a50d...246

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Har du hørt at tro kan flytte fjell? 

Bruk gjerne magebelte ditt, du, men vi andre er og ser ut til å være litt mer reflekterte og opplyste, så vi holder oss unna. 

Anonymkode: 26d18...b47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt at tro kan flytte fjell? 

Bruk gjerne magebelte ditt, du, men vi andre er og ser ut til å være litt mer reflekterte og opplyste, så vi holder oss unna. 

Det var da svært så nedsettende..? 

Argumenter gjerne, eller hold deg for god til å delta. Fatter ikke slike folk som deg. Håper det kun er på nett du er så 'tøff'. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært så nedsettende..? 

Argumenter gjerne, eller hold deg for god til å delta. Fatter ikke slike folk som deg. Håper det kun er på nett du er så 'tøff'. 

Du er på et offentlig forum, hvem som helst kan svare, så lenge vi holder oss innefor forumets regler. Jeg står for det sbvaret du her har fått av meg. Jeg er ikke tøff, men tydeligvis mer kunnskapsrik enn deg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er på et offentlig forum, hvem som helst kan svare, så lenge vi holder oss innefor forumets regler. Jeg står for det sbvaret du her har fått av meg. Jeg er ikke tøff, men tydeligvis mer kunnskapsrik enn deg. 

Har du en god dag, eller? ;) 

TS, i forhold til livmoren kan nok beltet være greit, men det har ikke noe å si for magen. Dvs det er ikke så mye poeng p fortsette å bruke beltet etter de første dagene. Har ikke noen link, men leste en test av dette for et par år siden. 

Dette er så individuelt, jeg var relativt utrent men magen var helt flat igjen rett etter fødsel uten at jeg gjorde noe som helst for det, mens andre mer trente jenter enn meg hadde stor mage lenge på barsel. Alt retter seg som regel etterhvert, også kan man komne i gang igjen med trening når kroppen er klar :) 

Anonymkode: 0588d...10d

Gjest Badebuksa
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

At livmoren trekker seg sammen er noe heeeelt annet enn at huden på magen trekker seg sammen. Det tar opptil to år før huden trekker seg så mye sammen som den kan. 

Slapp av, hengemage er en del av det å være mamma. Få et litt mer avslappet forhold til din egen kropp, den kommer til å se ut som noe som har vært gjennom en kjøttkvern etter fødsel uansett.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Badebuksa skrev:

At livmoren trekker seg sammen er noe heeeelt annet enn at huden på magen trekker seg sammen. Det tar opptil to år før huden trekker seg så mye sammen som den kan. 

Slapp av, hengemage er en del av det å være mamma. Få et litt mer avslappet forhold til din egen kropp, den kommer til å se ut som noe som har vært gjennom en kjøttkvern etter fødsel uansett.

Det var da voldsomt :P 

Men enig i at dette IKKE er noe å stresse med! Slik man ser ut den første tiden etter fødsel er ikke forever! Kroppen må få omstille seg etter et svangerskap, det må gå sin gang :) belter og kremer hjelper ikke. 

Gjest Badebuksa
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt :P 

Men enig i at dette IKKE er noe å stresse med! Slik man ser ut den første tiden etter fødsel er ikke forever! Kroppen må få omstille seg etter et svangerskap, det må gå sin gang :) belter og kremer hjelper ikke. 

Hva er voldsomt? At magen henger etter fødsel? At underlivet ser ut som en kjøttkake? ;)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Badebuksa skrev:

Hva er voldsomt? At magen henger etter fødsel? At underlivet ser ut som en kjøttkake? ;)

At man er dratt gjennom en kjøttkvern ;) underlivet har vel ingen interesse av å glo opp i etter fødsel. Min mage hang ikke, men var myk. Vi er alle forskjellige! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...