AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Har kjøpt meg Tummy Tucker. Dette er typ magebelte som skal hjelpe magen å komme tilbake til seg selv etter fødsel. Jeg har brukt min et par dager og synes det hjelper. Hva er deres erfaring? Anonymkode: 9e867...9f9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Ingen andre som har prøvd liknende? Anonymkode: 9e867...9f9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen andre som har prøvd liknende? Anonymkode: 9e867...9f9 Nei. Det er alment kjent at slike belter og korsetter o.l. som klemmer kroppen sammen er svært skadelig for menneskekroppen! Du kan skade innvollene dine ved å bruke slikt! Anonymkode: 0b57e...afc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn: Magebelte ts Anonymkode: 9e867...9f9 Er dette reklame? Anonymkode: 0b57e...afc
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Den 2. juni 2016 at 23.30, AnonymBruker skrev: Er dette reklame? Anonymkode: 0b57e...afc Nei, ikke reklame. Bare for å vise hva det er. Jeg googlet bare et bilde. Jeg har ikke akkurat det merket selv, men et annet. Ts. Anonymkode: 9e867...9f9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Den 2. juni 2016 at 23.30, AnonymBruker skrev: Nei. Det er alment kjent at slike belter og korsetter o.l. som klemmer kroppen sammen er svært skadelig for menneskekroppen! Du kan skade innvollene dine ved å bruke slikt! Anonymkode: 0b57e...afc Det er elastisk og klemmer på ingen måte slik som korsett. Sykehuset anbefaler jo å ligge mye på magen for raskere tilbaketrekning av livmor etc. Dette blir jo det samme. Jeg synes faktisk det funker. Ts Anonymkode: 9e867...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke reklame. Bare for å vise hva det er. Jeg googlet bare et bilde. Jeg har ikke akkurat det merket selv, men et annet. Ts. Anonymkode: 9e867...9f9 Jo, ser nå at det er samme merke. Men har ikke kjøpt det fra der. Har forresten to stykker. To ulike merker. Anonymkode: 9e867...9f9
Gjest 12flo Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Dette er renspikket tull ts. Livmoren og magemusklene trekker seg sammen utfra arveanlegg og hvor trent du er. Latterlig så mye tull folk faller for nå til dags.
palamina Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er elastisk og klemmer på ingen måte slik som korsett. Sykehuset anbefaler jo å ligge mye på magen for raskere tilbaketrekning av livmor etc. Dette blir jo det samme. Jeg synes faktisk det funker. Ts Anonymkode: 9e867...9f9 Ser helt kurant ut å bruke rett etter fødsel. Men husk at når du kunstig hjelper magen å holde ting på plass kan magemusklene slippe unna mye av jobben, så du må vel være bevisst på å ta det av og trene intensivt innimellom for å stramme opp muskulaturen igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 Hva skal det fungere for? Om det kun er for å få livmoren til å trekke seg sammen så er det nå en ting. Om det er for å få flat mage etter fødselen så blir du lurt. Anonymkode: 2a50d...246
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er elastisk og klemmer på ingen måte slik som korsett. Sykehuset anbefaler jo å ligge mye på magen for raskere tilbaketrekning av livmor etc. Dette blir jo det samme. Jeg synes faktisk det funker. Ts Anonymkode: 9e867...9f9 Har du hørt at tro kan flytte fjell? Bruk gjerne magebelte ditt, du, men vi andre er og ser ut til å være litt mer reflekterte og opplyste, så vi holder oss unna. Anonymkode: 26d18...b47 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du hørt at tro kan flytte fjell? Bruk gjerne magebelte ditt, du, men vi andre er og ser ut til å være litt mer reflekterte og opplyste, så vi holder oss unna. Anonymkode: 26d18...b47 Det var da svært så nedsettende..? Argumenter gjerne, eller hold deg for god til å delta. Fatter ikke slike folk som deg. Håper det kun er på nett du er så 'tøff'. Anonymkode: 9e867...9f9 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var da svært så nedsettende..? Argumenter gjerne, eller hold deg for god til å delta. Fatter ikke slike folk som deg. Håper det kun er på nett du er så 'tøff'. Anonymkode: 9e867...9f9 Du er på et offentlig forum, hvem som helst kan svare, så lenge vi holder oss innefor forumets regler. Jeg står for det sbvaret du her har fått av meg. Jeg er ikke tøff, men tydeligvis mer kunnskapsrik enn deg. Anonymkode: 26d18...b47
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #16 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er på et offentlig forum, hvem som helst kan svare, så lenge vi holder oss innefor forumets regler. Jeg står for det sbvaret du her har fått av meg. Jeg er ikke tøff, men tydeligvis mer kunnskapsrik enn deg. Anonymkode: 26d18...b47 Har du en god dag, eller? TS, i forhold til livmoren kan nok beltet være greit, men det har ikke noe å si for magen. Dvs det er ikke så mye poeng p fortsette å bruke beltet etter de første dagene. Har ikke noen link, men leste en test av dette for et par år siden. Dette er så individuelt, jeg var relativt utrent men magen var helt flat igjen rett etter fødsel uten at jeg gjorde noe som helst for det, mens andre mer trente jenter enn meg hadde stor mage lenge på barsel. Alt retter seg som regel etterhvert, også kan man komne i gang igjen med trening når kroppen er klar Anonymkode: 0588d...10d
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #17 Skrevet 4. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er elastisk og klemmer på ingen måte slik som korsett. Sykehuset anbefaler jo å ligge mye på magen for raskere tilbaketrekning av livmor etc. Dette blir jo det samme. Jeg synes faktisk det funker. Ts Anonymkode: 9e867...9f9 At livmoren trekker seg sammen er noe heeeelt annet enn at huden på magen trekker seg sammen. Det tar opptil to år før huden trekker seg så mye sammen som den kan. Slapp av, hengemage er en del av det å være mamma. Få et litt mer avslappet forhold til din egen kropp, den kommer til å se ut som noe som har vært gjennom en kjøttkvern etter fødsel uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #18 Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, Badebuksa skrev: At livmoren trekker seg sammen er noe heeeelt annet enn at huden på magen trekker seg sammen. Det tar opptil to år før huden trekker seg så mye sammen som den kan. Slapp av, hengemage er en del av det å være mamma. Få et litt mer avslappet forhold til din egen kropp, den kommer til å se ut som noe som har vært gjennom en kjøttkvern etter fødsel uansett. Det var da voldsomt Men enig i at dette IKKE er noe å stresse med! Slik man ser ut den første tiden etter fødsel er ikke forever! Kroppen må få omstille seg etter et svangerskap, det må gå sin gang belter og kremer hjelper ikke. Anonymkode: 0588d...10d
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2016 #19 Skrevet 4. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det var da voldsomt Men enig i at dette IKKE er noe å stresse med! Slik man ser ut den første tiden etter fødsel er ikke forever! Kroppen må få omstille seg etter et svangerskap, det må gå sin gang belter og kremer hjelper ikke. Anonymkode: 0588d...10d Hva er voldsomt? At magen henger etter fødsel? At underlivet ser ut som en kjøttkake?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #20 Skrevet 4. juni 2016 5 minutter siden, Badebuksa skrev: Hva er voldsomt? At magen henger etter fødsel? At underlivet ser ut som en kjøttkake? At man er dratt gjennom en kjøttkvern underlivet har vel ingen interesse av å glo opp i etter fødsel. Min mage hang ikke, men var myk. Vi er alle forskjellige! Anonymkode: 0588d...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå