Gå til innhold

Har dere hørt om disse symaskinene?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg trenger en symaskin. Skal kun bruke den til opplegging av bukser og kanskje sy non enkle gardiner. Vil ikke bruke allverden med penger på dette og ikke har jeg peiling på symaskiner heller :oops:

Fant disse: Symaskin Coline til 1400kr,

20 ulike sømmer, bl.a. siksak, elastisk søm, dekorsøm, overlock. Senkbar mater, 12 ulike tilbehør medfølger. 230V/85W.

Yamata FY - SYMASKIN kr 1000,-

13 programmer for ulike sömmer

Klarer elastike sömmer

Usynlig fellingsöm

Innebygget arbeidsbelysning

Perfekt hobbymaskin

Håndtak

Fra Kinas störste produsent av symaskine

Noen som kan hjelpe meg? Aldri hørt om disse merkene og vil jo ikke kjøpe katta i sekken heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg har ikke hørt om dem... men har ikke særlig peiling jeg heller. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å få tak i en brukt manskin av mer anerkjent merke. Selv om du ikke skal bruke den til så mange fancy ting er det greit å ha en maskin med kraftig nok motor og mekanikk til å sy i tjukkere stoffer, og som det finnes reservedeler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ville heller kjøpt en enkel, billig en av et kjent merke! Hva skal du med 13 sømmer?

Selv har jeg en Husquarna som har de vanlige sømmene og ikke no mer (sik-sak, elastisk, fold). Fikk den for 10-15 år siden, den går som ei klokke og har vært mye brukt i og med at jeg syr en del klær selv (kjoler, bukser, jakker, bager etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

køp en brukt Husquerna! Jeg kjøpte brukt for sant ti år siden, betalte 900 på en sybutikk som også driver med reperasjon og saløg av brukt.Maskina er ikke særlig fancy, men har rett, sik-sakk, tre-stings-siksak og elastisk søm. Motoren var nyoverhalt når jeg kjøpte den, og jeg har aldri hatt ett eneste problem med den. Den har sydd gardiner til hele huset, lappet utallige klær, er sterk nok til å sy gjennom både skinn og tjukke presenninger og er lett å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...