Bristro Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Hei! Har noen et gammelt MiniClub program fra VINGS miniklubb på Sunwing-hotellene? Jeg trenger veldig et fra 90-tallet hvor det står hvilke aktiviteter det var, og hvilke tider som gjaldt. Grunnen er at jeg skal ta fagbrev innenfor Barne- og ungdomsarbeider, og da trenger jeg dokumentasjon fra praksis jeg har hatt de årene jeg jobbet som "mini-mamma" (aktivisere barn mellom 4-6 år). Har vært i kontakt med personalavdelingen både i Norge og Sverige, men de hadde ikke den dokumentasjonen jeg trenger. Håper noen kan hjelpe så jeg får tatt fagbrevet i desember.
Lucky_Jack Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Har du prøvd å ringe noen av sunwinghotellene ? De kan jo ha noe sånt liggende i arkivet?
Angelheart2 Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Hvordan skal et program over aktiviteter kunne hjelpe deg med dokumentasjon på praksis? 1
Bristro Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2016 15 timer siden, Lucky_Jack skrev: Har du prøvd å ringe noen av sunwinghotellene ? De kan jo ha noe sånt liggende i arkivet? Det var en super idè og absolutt verdt et forsøk.
Bristro Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2016 29 minutter siden, Angelheart2 skrev: Hvordan skal et program over aktiviteter kunne hjelpe deg med dokumentasjon på praksis? I disse programmene sto det spesifisert hvor mange timer/dager i uka man hadde aktivitetene sammen med barna. Det viser at jeg jobbet full tid i perioden jeg jobbet ute
Angelheart2 Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Men det dokumentere jo ikke at du faktisk jobbet der. Hadde det ikke vært bedre med en kopi av arbeidskontrakt, attest eller lignende? Jeg ville i alle fall ikke godkjent en slik timeplan som noe form for dokumentasjon på arbeidede timer. Det kan jo hende at ikke alle aktivitørene jobbet alle dager, at noen kun jobbet på kveldsaktiviteter mens andre jobbet på dag, at noen kun var med på de aktivitetene som var rettet mot de minste osv. Et slikt program dokumenterer absolutt ingenting.
Bristro Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2016 5 minutter siden, Angelheart2 skrev: Men det dokumentere jo ikke at du faktisk jobbet der. Hadde det ikke vært bedre med en kopi av arbeidskontrakt, attest eller lignende? Jeg ville i alle fall ikke godkjent en slik timeplan som noe form for dokumentasjon på arbeidede timer. Det kan jo hende at ikke alle aktivitørene jobbet alle dager, at noen kun jobbet på kveldsaktiviteter mens andre jobbet på dag, at noen kun var med på de aktivitetene som var rettet mot de minste osv. Et slikt program dokumenterer absolutt ingenting. Jeg har attest fra arbeidsgiver hvor det står beskrevet at jeg har jobbet som "Minimamma" (Familievert) , hvilken periode og på hvilken destinasjon. Jobbet man som Familievert, var det kun det man jobbet med (i tillegg til shower på kvelden). Mulig at dette er endret på nå, men da jeg var ansatt i -90 årene var det slik det var lagt opp :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå