AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Noen venner og bekjente svarer ikke på la oss si når jeg forteller noe, ser de leser de jeg skrev men de svarer ikke. Når jeg da stiller et spørsmål om det jeg skrev, så får jeg svar ala 'beklager, jeg er så travel'. Hva betyr det egentlig? Klør meg i hodet. Anonymkode: b5b0c...422
EvaLena Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 De bryr seg nada, trur jeg. Sånne folk gidder jeg ikke skrive til engang.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Men er det noen som faktisk er travel og bruker det som 'kommer tilbake til deg senere' svar? Anonymkode: b5b0c...422
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 1 minutt siden, EvaLena skrev: De bryr seg nada, trur jeg. Sånne folk gidder jeg ikke skrive til engang. Men forventer du og ts svar med en gang da? Slik jeg forsto det er dette ting hun skriver til andre. Selv om man da altså leser hva som blir skrevet, kan man jo være opptatt med andre ting. Hvis det som blir skrevet er mer som å fortelle på en offentlig side, er litt anerledes med mail og slikt, så er det ikke alle som svarer på det. Men er der mer som en privat mail, så kan man jo forvente svar i løpet av noen dager, men ingen forventer vel svar med en gang eller? Anonymkode: b85a6...2f1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men forventer du og ts svar med en gang da? Slik jeg forsto det er dette ting hun skriver til andre. Selv om man da altså leser hva som blir skrevet, kan man jo være opptatt med andre ting. Hvis det som blir skrevet er mer som å fortelle på en offentlig side, er litt anerledes med mail og slikt, så er det ikke alle som svarer på det. Men er der mer som en privat mail, så kan man jo forvente svar i løpet av noen dager, men ingen forventer vel svar med en gang eller? Anonymkode: b85a6...2f1 Neida, jeg forventer ikke svar med engang. Jeg skrev en mld to dager siden som ble lest, og idag spurte jeg da hva hun tenkte om det og fikk så dette svaret. Hun er en bekjent så vi kjenner egentlig ikke hverandre så godt. Jeg vet derfor ikke om det er en unnskyldning, en avisning eller bare beskjed om at hun har det travelt. Tenker dog å se etter noen dager om hun kommer tilbake til temaet. Vil ikke bare tenke at det er 'slutt å tekst meg' melding da hun godt kan være travel. Anonymkode: b5b0c...422
Sirah Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Enten så er hun travel, eller så er hun kort og greit ikke spesielt interessert i å svare deg og bruker det som unnskyldning. Er det noe du vil ha svar på så ringer du...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 17 minutter siden, Sirah skrev: Enten så er hun travel, eller så er hun kort og greit ikke spesielt interessert i å svare deg og bruker det som unnskyldning. Er det noe du vil ha svar på så ringer du... Nei å ringe blir bare masete syns jeg. Anonymkode: b5b0c...422
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 Hva er det du skriver da? Er det bare svada? Må det svares på raskt? Jeg synes dette er et helt greit svar, særlig når du purrer på svaret. Enten er de travle eller så er de uinteresserte i det du skriver. Anonymkode: 7bfd3...783
stan Skrevet 2. juni 2016 #10 Skrevet 2. juni 2016 Kommer jo ann på hva det spørres om. Kanskje svaret ikke er hyggelig, slik at de vegrer seg med å svare. Da kan det å ikke svare være en måte å unngå problemet på.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #11 Skrevet 2. juni 2016 Kan du ikke bare spørre de det gjelder. Anonymkode: f9b51...3f1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #12 Skrevet 2. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare spørre de det gjelder. Anonymkode: f9b51...3f1 Er det virkelig så vanskelig å skjønne at noen ganger vil man bare gjøre med andre? Høre hva de tenker`? Anonymkode: 12246...383
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #13 Skrevet 2. juni 2016 Det er fort gjort å glemme å svare, eller ikke orke å svare når man er mye opptatt. Spesielt hvis de snakker veldig mye og forteller mye til tider Anonymkode: 884e4...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #14 Skrevet 2. juni 2016 Jeg vil ikke mase sier jeg jo. Jeg tåler å vente noen dager/uker til for det er ikke snakk om date og slikt. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fort gjort å glemme å svare, eller ikke orke å svare når man er mye opptatt. Spesielt hvis de snakker veldig mye og forteller mye til tider Anonymkode: 884e4...2dc Takk for svaret ditt. Det var noe slikt jeg trodde det måtte være. Vet hun har endel jern i ilden. Anonymkode: b5b0c...422
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #15 Skrevet 2. juni 2016 Det er ofte jeg sitter med PCen og jobber, og så MÅ jeg bli ferdig, og jeg vet at med stadig avbrytelser, så blir jeg distrahert og ting tar 100 ganger lengre tid. Jeg har en venninne som skrev til meg, og det kom opp og satt som lest, og så skriver hun til meg og begynner å mase om at jeg ikke svarer, og at hun vet at jeg har lest innlegget, og hun blir surere og surere. Og jeg hadde en deadline, og hadde lyst til å bli ferdig og få litt ut av kvelden. Fort gjort å glemme ut å svare senere, dessverre. Var det et viktig spørsmål du stilte? I slike tilfeller når jeg leser noe viktig jeg må svare på som jeg ikke har tid til da, så setter jeg den som ulest. Litt mistenkelig hvis vedkommende allerede har sett at jeg har lest meldingen, men jeg kan ikke forholde meg til at folk tolker meg og alt jeg gjør ned til miste detalj for å se om jeg liker dem eller unngår dem eller om noe er galt. At jeg sitter ved pcen betyr ikke at jeg har tid til å chatte på Facebook. Eller har lyst. Anonymkode: b86b9...a21
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #16 Skrevet 2. juni 2016 Nei ikke noe veldig viktig, bare hobbyrelatert. Jeg fikk en kommentar nå og god kveld avslutning. Men fortsatt ikke svar på det jeg spurte om..? Sp jeg skrev at hun fikk finne ut hva hun tenkte og gi svar på det da jeg er interessert i å høre hennes mening rundt det. Uten tidspress. Men ja, syns det er litt rart at hun ikke bare svarer kort og greit når hun klarer å skrive god kveld hilsen. Det er jo ikke et avansert spørsmål som krever en lang utredning.. Anonymkode: b5b0c...422
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #17 Skrevet 2. juni 2016 Det kan være mange forklaringer. Var det noen direkte spørsmål i det du skrev? Mannen min er sånn at jeg kan sende han en lang sms eller pm på Facebook, men ikke få noe svar fordi han ikke skjønner at jeg forventer svar når det ikke er noen direkte spørsmål 😂 han har imidlertid blitt flinkere og jeg forventer heller ikke det helt store på meldingsfronten fra han, men i starten var det litt forvirrende og jeg ble usikker på han. Men er det direkte spørsmål hadde jeg forventer svar. Helt greit at man kan lese meldingen også vente med å svare til man har bedre tid. Når du nå har gitt henne et lite dytt ligger ballen helt klart hos henne. Om noen venner/bekjente hele tiden bruker lang tid på å svare eller må "purres" på for å få et svar, slutter jeg ganske raskt å ta kontakt. Man har alltid tid til å svare de man har lyst å svare, så da anser jeg meg som en av de som ikke er verdt å prioritere og da prioritere jeg heller ikke de. Selvsagt kan man ha de ekstra travelt en periode men da regner jeg med de det gjelde tar opp kontakten igjen når de har bedre tid. Anonymkode: adad7...85c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå