Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja eller nei.

Ville aldri vært udødelig, siden jeg ikke lykkes på jorden.

Anonymkode: 07488...ca7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på overvåking av alle aspekter i hverdagen (jobb og fritid), den manglende innsatsen for miljøet, hvor seksualisert og kaldt samfunnet blir, nei takk. Jeg er glad jeg slipper å være her når alt går til helvete. :tommelsmil:

Anonymkode: 4f8d6...cd5

Skrevet

Nei. Jeg vil dø etter foreldrene mine, og før barna mine, som jeg er ment til. Ett av mine største mareritt er å skulle overleve alle jeg elsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!:)

Anonymkode: 34980...54f

Skrevet

Nei, jeg kan ikke se hva godt som skal komme ut av det. Riktignok kunne jeg tenkt meg å oppleve fremtiden, en skikkelig romalder, ut på tur, avgårde med ftlteknologi. Men valget mellom det og være udødelig, så ville jeg nok valgt bort fantasien.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Ja, hvis jeg slipper å eldest noe særlig og alt det der.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Nei.

Gjest 12flo
Skrevet
1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Ja, hvis jeg slipper å eldest noe særlig og alt det der.

Enig.

Skrevet

Nei så absolutt ikke. Hva er vel vitsen å bli igjen når alle du elsker til slutt går bort? 

• Liker 1
Gjest Cornelia
Skrevet

Nei. Ikke om alle andre var det heller.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ja, uten tvil! Så lenge jeg får beholde en ung og sunn kropp. Synes det er synd at jeg skal dø, og ikke får oppleve hvor mye verden utvikler seg med årene på godt og vondt.

Skrevet

Vi er alle udøyelege. Sjela er udøyeleg.

Skrevet

Nei. Når man ser hvor degenerert menneskeheten er nå, så orker jeg ikke tanken på å måtte leve med dette resten av evigheten. Det må jo være selve svaret på helvete.

Skrevet

Ja. Spesielt om jeg kunne reise i tid og rom også.

AnonymBruker
Skrevet

Men er dere ikke redd for å dø? Bare være ingenting liksom. Aldri tenke, føle, høre eller se mer.
Må si at døden skremmer meg noe fryktelig.

Anonymkode: 1d1b7...9d3

Skrevet

Nei

Dersom jeg hadde vært den eneste udødelige ville jeg etterhvert mistet alle. Dersom alle hadde vært udødelige ville ikke jorda klart presset, og alt ville gått til helvete.  Ingen av alternativene frister.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...