AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Fler som kjenner til det? Har ei på jobben, jeg er så lei! Hun er som en unge som blir "verre" om hun ikke får oppmerksomhet. Det går liksom aldri an å føre en samtale. Før hun kommer med noe humoristisk (som hun selv syns), og hun må lage en eller annen lyd når hun kommer inn i et rom vi allerede er, for å gjøre folk klar over at hun er der. Hva syns du om slike? Jeg får problemer fordi jeg er sjenert, liker ikke så mye small talk osv..og da syns jeg det blir plagsomt med slik Anonymkode: 5fd2a...14e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Hvilken lyd lager hun da? Kremting? Skriking? Dunking? Kan det være tics? Er det plagsomt at hun er morsom? Eller er det kun hun som synes hun er morsom? Er hun "morsom" i upassende situasjoner? F.eks. når noen snakker om dødsfall i familien? Jeg skjønner at du ikke liker smalltalk, men kan ikke andre få lov til å snakke da? Eller tvinger de deg til å delta i samtalen? Anonymkode: 4c483...e6b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Det er sikkert de som synes at du er plagsom også. Avvisende og vanskelig å ha med å gjøre. Kommer helt an på hvordan man tolker andre. Anonymkode: a0fba...6d1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Sikkert mange som synes hun er kjempesfestlig og sosial, og at du er mutt og innesluttet. Anonymkode: 45d28...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå