skullealdri Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Hei! I dag skal vi flytte over alt av klær, og det enkleste er jo så klart søppelsekker! Men det lukter jo så vondt etter kort tid. Men om vi pakker ned klærne også kjører de direkte også heller de ut når vi kommer frem burde ikke plasten ha rukket å sette så mye vond lukt på klærne? Syntes det er kjedelig å bruke opp alle flyttekassene på klær! Noen tips?! Vil helst slippe å vaske alt på nytt!! Takk for hjelp!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Har flyttet mye og aldri opplevd at det lukter av klær som pakkes i søppelsekker. Anonymkode: c078a...16e 5
penny_ Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Bruk plastposer fra butikken eller kjøp sånne tynne avfallsposer på clas ohlson e.l.
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 jeg har aldri opplevd den lukten du beskriver. men det finnes noen blå ganske kraftige søppelsekker på Rema her hvor jeg bor, de lukter mye mindre en de svarte har jeg merket.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Pakk klærne i vakumposer og deretter i store handlenett/ Ikeabærenett o.l.? Anonymkode: 4c779...a89
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Vi har flyttet flere ganger å alltid brukt søppelsekker når vi har pakket. Aldri opplevd vondt lukt av klærne. Men du kan kanskje bruke knytesekkene fra coop dersom du plages av vanlige søppelsekker? Synes ikke disse sekkene lukter i det hele tatt, men mulig det bare er jeg som har litt dårlig luktesans Anonymkode: b594c...0e1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 6 timer siden, skullealdri skrev: Hei! I dag skal vi flytte over alt av klær, og det enkleste er jo så klart søppelsekker! Men det lukter jo så vondt etter kort tid. Men om vi pakker ned klærne også kjører de direkte også heller de ut når vi kommer frem burde ikke plasten ha rukket å sette så mye vond lukt på klærne? Syntes det er kjedelig å bruke opp alle flyttekassene på klær! Noen tips?! Vil helst slippe å vaske alt på nytt!! Takk for hjelp! På Notabene får du kjøpt store hvite plastbæreposer som er på størrelse med svartsekker Anonymkode: 4c779...a89
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Vi låner kofferter fra familie og venner til klær når vi skal flytte. Helt vanlig her det, støtt og stadig noen som ringer for å låne kofferter. Anonymkode: 57574...a13 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Jeg bruker kofferter og ellers de plastsekkene som vi sorterer plastavfall i. De plastsekkene er gratis og lukter ingenting. Anonymkode: e3369...e49 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 Bruker store kofferter til klærne. Ellers så har vi sengetøy og mye sesoongklær i plaskasser stående i skapene. Dette er en grei måte å organisere klær på i skapet, og letter mye mht. Flytting. Anonymkode: 4eebc...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå