Gå til innhold

Pakke av klær - flytting!!!! HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag skal vi flytte over alt av klær, og det enkleste er jo så klart søppelsekker! Men det lukter jo så vondt etter kort tid. Men om vi pakker ned klærne også kjører de direkte også heller de ut når vi kommer frem burde ikke plasten ha rukket å sette så mye vond lukt på klærne? Syntes det er kjedelig å bruke opp alle flyttekassene på klær! Noen tips?! Vil helst slippe å vaske alt på nytt!! 

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har flyttet mye og aldri opplevd at det lukter av klær som pakkes i søppelsekker. 

Anonymkode: c078a...16e

• Liker 5
Skrevet

Bruk plastposer fra butikken eller kjøp sånne tynne avfallsposer på clas ohlson e.l.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg har aldri opplevd den lukten du beskriver. men det finnes noen blå ganske kraftige søppelsekker på Rema her hvor jeg bor, de lukter mye mindre en de svarte har jeg merket. 

Skrevet

Jeg bruker kofferter, bager, ryggsekker osv.

AnonymBruker
Skrevet

Pakk klærne i vakumposer og deretter i store handlenett/ Ikeabærenett o.l.?

Anonymkode: 4c779...a89

AnonymBruker
Skrevet

Vi har flyttet flere ganger å alltid brukt søppelsekker når vi har pakket. Aldri opplevd vondt lukt av klærne. Men du kan kanskje bruke knytesekkene fra coop dersom du plages av vanlige søppelsekker? Synes ikke disse sekkene lukter i det hele tatt, men mulig det bare er jeg som har litt dårlig luktesans :)

Anonymkode: b594c...0e1

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, skullealdri skrev:

Hei!

I dag skal vi flytte over alt av klær, og det enkleste er jo så klart søppelsekker! Men det lukter jo så vondt etter kort tid. Men om vi pakker ned klærne også kjører de direkte også heller de ut når vi kommer frem burde ikke plasten ha rukket å sette så mye vond lukt på klærne? Syntes det er kjedelig å bruke opp alle flyttekassene på klær! Noen tips?! Vil helst slippe å vaske alt på nytt!! 

Takk for hjelp!

På Notabene får du kjøpt store hvite plastbæreposer som er på størrelse med svartsekker :)

Anonymkode: 4c779...a89

AnonymBruker
Skrevet

Vi låner kofferter fra familie og venner til klær når vi skal flytte. Helt vanlig her det, støtt og stadig noen som ringer for å låne kofferter.

Anonymkode: 57574...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kofferter og ellers de plastsekkene som vi sorterer plastavfall i. De plastsekkene er gratis og lukter ingenting.

Anonymkode: e3369...e49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker store kofferter til klærne. Ellers så har vi sengetøy og mye sesoongklær i plaskasser stående i skapene. Dette er en grei måte å organisere klær på i skapet, og letter mye mht. Flytting. 

Anonymkode: 4eebc...ebd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...