Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny TV. Ser ikke så altfor mye på TV, men har som krav at den støtter Netflix og andre nett-TV-er. Er det noen her som har peilig, og som kan fortelle meg om dette er en grei TV? Har null peiling selv..

Anonymkode: dc6eb...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som en bra TV det, ser at den har fått gode kundeanmeldelser hos komplett også.

Støtter apper, så netflix vil du kunne få på denne :)

Jeg ville kjøpt den hos ett annet sted en der du har linket til i innlegget ditt. Hos komplett koster den 11990!

65 er veldig stort, nesten for stort hvis du sitter veldig nærme. Hva er avstanden fra sofaen din til TV-benken? Ville kanskje vurdert en litt mindre TV hvis avstanden ikke er stor.

Er veldig mange TV-er fra 2015 som nå er på tilbud, så er meget lurt å kjøpe TV nå!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jarlson skrev:

Virker som en bra TV det, ser at den har fått gode kundeanmeldelser hos komplett også.

Støtter apper, så netflix vil du kunne få på denne :)

Jeg ville kjøpt den hos ett annet sted en der du har linket til i innlegget ditt. Hos komplett koster den 11990!

65 er veldig stort, nesten for stort hvis du sitter veldig nærme. Hva er avstanden fra sofaen din til TV-benken? Ville kanskje vurdert en litt mindre TV hvis avstanden ikke er stor.

Er veldig mange TV-er fra 2015 som nå er på tilbud, så er meget lurt å kjøpe TV nå!

Oi, se der ja! Da skal den heller kjøpes der, ja :)

Vi sitter mellom 5-8 meter unna TV-en, vi har ganske stor stue så sofaen kan flyttes litt etter hvor stor TV-en er. Er det ikke sånn at per tiende tommer, så bør man sitte minst én meter unna? 

Skrevet

Du har helt rett, er absolutt innafor med en 65 tommer :)

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Jarlson skrev:

Du har helt rett, er absolutt innafor med en 65 tommer :)

Så bra! Tror du det finnes andre smart-TV-er som er rimeligere enn dette? :)

AnonymBruker
Skrevet

"For stort" er ganske relativt. Hvis det skal bli som å sitte på en av de beste plassene i en kinosal må man sitte ca 2,5 meter unna en 65" TV.

Anonymkode: 22aa3...ab0

AnonymBruker
Skrevet

Samsung er knall. Har det selv. Men apper på smart-TV er ikke like bra som feks Apple TV. 

Anonymkode: 0e477...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...