AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Jeg skal kjøpe meg ny TV. Ser ikke så altfor mye på TV, men har som krav at den støtter Netflix og andre nett-TV-er. Er det noen her som har peilig, og som kan fortelle meg om dette er en grei TV? Har null peiling selv.. Anonymkode: dc6eb...a26
Jarlson Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Virker som en bra TV det, ser at den har fått gode kundeanmeldelser hos komplett også. Støtter apper, så netflix vil du kunne få på denne Jeg ville kjøpt den hos ett annet sted en der du har linket til i innlegget ditt. Hos komplett koster den 11990! 65 er veldig stort, nesten for stort hvis du sitter veldig nærme. Hva er avstanden fra sofaen din til TV-benken? Ville kanskje vurdert en litt mindre TV hvis avstanden ikke er stor. Er veldig mange TV-er fra 2015 som nå er på tilbud, så er meget lurt å kjøpe TV nå!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 1 minutt siden, Jarlson skrev: Virker som en bra TV det, ser at den har fått gode kundeanmeldelser hos komplett også. Støtter apper, så netflix vil du kunne få på denne Jeg ville kjøpt den hos ett annet sted en der du har linket til i innlegget ditt. Hos komplett koster den 11990! 65 er veldig stort, nesten for stort hvis du sitter veldig nærme. Hva er avstanden fra sofaen din til TV-benken? Ville kanskje vurdert en litt mindre TV hvis avstanden ikke er stor. Er veldig mange TV-er fra 2015 som nå er på tilbud, så er meget lurt å kjøpe TV nå! Oi, se der ja! Da skal den heller kjøpes der, ja Vi sitter mellom 5-8 meter unna TV-en, vi har ganske stor stue så sofaen kan flyttes litt etter hvor stor TV-en er. Er det ikke sånn at per tiende tommer, så bør man sitte minst én meter unna? Anonymkode: dc6eb...a26
Jarlson Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Du har helt rett, er absolutt innafor med en 65 tommer
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 7 timer siden, Jarlson skrev: Du har helt rett, er absolutt innafor med en 65 tommer Så bra! Tror du det finnes andre smart-TV-er som er rimeligere enn dette? Anonymkode: dc6eb...a26
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 "For stort" er ganske relativt. Hvis det skal bli som å sitte på en av de beste plassene i en kinosal må man sitte ca 2,5 meter unna en 65" TV. Anonymkode: 22aa3...ab0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Samsung er knall. Har det selv. Men apper på smart-TV er ikke like bra som feks Apple TV. Anonymkode: 0e477...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå