Gå til innhold

helt fra meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her og har fått bomben igjen. Denne gangen av kjæresten jeg elsker og ser en fremtid med. Jeg har herpes type to, og jeg har hatt gutter som har nektet å gå ned på meg. Dette gjorde ikke typen til å begynne med, før han droppa bomben nå, i kveld. Han tror han har fått munnherpes, og jeg vil jo ikke han noe vondt i det hele, men det er så jævlig å sitte med den følelsen hver eneste gang, " om jeg bare ikke hadde hatt herpes"... Det har ødelagt så mye, gjort meg helt fra meg og fått meg til å slite med mitt eget selvbilde. Jeg vet at kjæresten ikke mener det vondt, og jeg vil ikke han noe vondt, det er bare så jævlig sårt og selvbildet datt i dass... Jeg måtte bare få det ut en plass... Det er ikke noe gøy å sitte med denne følelsen, og jeg forstår han så inderlig godt, og føler meg helt jævlig dersom han har fått det.. Men selvbildet mitt er ikke noe å skryte av fra før av, og når du sitter med følelsen av at omtrent ingen vil ha deg og det hadde vært bedre om jeg var alene.. Så er det ikke noe gøy. For jeg vil ikke gi opp kjæresten, han er verdens mest fantastiske person og det er kanskje en filleting for noen, men for meg var det litt av høydepunktet i senga...

Anonymkode: e1c4c...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han ikke bare putte en kondom over hodet før han slikker deg?

Eller bruke en sånn ting lesber bruker?

AnonymBruker
Skrevet

Så han fikk herpes etter å ha slikket deg?

Anonymkode: f81fe...a02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så han fikk herpes etter å ha slikket deg?

Han visste om det og han valgte det selv. Jeg har ikke tvunget han på noen måte. Han vet ikke om han har fått det.. Han tror det.

AnonymBruker
Skrevet

Han visste om det og han valgte det selv. Jeg har ikke tvunget han på noen måte. Han vet ikke om han har fått det.. Han tror det.

Ok, men hva er egentlig problemet da? Ønsker han å gå fra deg? Kan han ikke fortsette å slikke deg eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men hva er egentlig problemet da? Ønsker han å gå fra deg? Kan han ikke fortsette å slikke deg eller?

Han vil ikke i tilfelle han får det. 

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke i tilfelle han får det. 

Så problemet er at du ikke får oralsex lenger?

AnonymBruker
Skrevet

Så problemet er at du ikke får oralsex lenger?

Du har tydeligvis ikke hatt herpes? For det du kommer med nå, er faen ikke greit. Jeg føler meg jævlig fordi det har skjedd såpass mange ganger før at jeg har blitt dumpa eller gutter har nektet og når jeg får de meldingene, så tenker ejg automatisk "Jeg er ikke bra nok" eller "Han fortjener mye bedre enn meg". Han har lyst, og jeg har slitt mye med seksualitet før og det å gjøre seg trygg på noen, og så få vite at det du kanskje ser på som et høydepunkt ikke er aktuelt lenger. 

Og for meg var dette litt av høydepunktet i senga og i og med jeg heller ikke kommer under sex, så var dette noe jeg kunne komme av. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis ikke hatt herpes? For det du kommer med nå, er faen ikke greit. Jeg føler meg jævlig fordi det har skjedd såpass mange ganger før at jeg har blitt dumpa eller gutter har nektet og når jeg får de meldingene, så tenker ejg automatisk "Jeg er ikke bra nok" eller "Han fortjener mye bedre enn meg". Han har lyst, og jeg har slitt mye med seksualitet før og det å gjøre seg trygg på noen, og så få vite at det du kanskje ser på som et høydepunkt ikke er aktuelt lenger. 

Og for meg var dette litt av høydepunktet i senga og i og med jeg heller ikke kommer under sex, så var dette noe jeg kunne komme av. 

Beklager om du tok deg nær av det, det var bare uklart hva problemet virkelig var.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men personlig tror jeg at du bare må akspetere dette. Din orgasme kan ikke sies å være viktigere enn munnhelsen til andre...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men personlig tror jeg at du bare må akspetere dette. Din orgasme kan ikke sies å være viktigere enn munnhelsen til andre...

Jeg er enig i det, men det er faktisk ikke så jævlig greit heller. Jeg valgte ikke å få herpes selv! Jeg vil ikke være en jævla byrde eller gå rundt å føle meg dritt... Jeg vil jo bare at ting skal fungere og at jeg helst ikke var syk..

AnonymBruker
Skrevet

Må bare jobbe med å finne en alternativ metode som muligens kan være like god... Og han elsker å gjøre det.. Men om det er sånn at det er sånn som det blir får jeg bare greie meg uten... Selv hvor jævlig det er..

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo synd at du har fått Herpes, men jeg skjønner godt at folk ikke vil gå ned på de som har fått det. Aldri i livet om jeg hadde gått ned på noen som hadde en kjønnssykdom.

Anonymkode: 6c073...245

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hallo i luken...

Herpes er supervanlig. Kjedelig, ja, men også vanlig. Herpes smittes ved utbrudd, men også uten utbrudd. Mange går rundt med herpes uten å vite det også. Det er ikke verdens undergang, selv om det føles sånn. Og hvis kjæresten din visste at du hadde det, så er det han som tok sjansen på å gå ned på deg.

Anonymkode: bc80d...7b7

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hallo i luken...

Herpes er supervanlig. Kjedelig, ja, men også vanlig. Herpes smittes ved utbrudd, men også uten utbrudd. Mange går rundt med herpes uten å vite det også. Det er ikke verdens undergang, selv om det føles sånn. Og hvis kjæresten din visste at du hadde det, så er det han som tok sjansen på å gå ned på deg.

Anonymkode: bc80d...7b7

...ooog dersom har alt har fått det så burde det jo ikke være noe problem å fortsette å utføre oralsex. 

For meg høres det mest ut som om han bruker det som ei unnskyldning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herpes er kanskje "supervanlig", akkurat som clamydia, men vi snakker herpes 2 her - altså kjønnsherpes, ikke de (mer vanlige) munnsårene fra herpes 1. Herpes 2 er funnet hos 1/3 av 30-åringer, så det er ikke noe man "må regne med å få" akkurat.

Jeg syns du har en veldig imøtekommende og åpensinnet partner som du skal holde på om han vil bli. At han ikke vil ha munnsex i en periode nå, må du nesten bare leve med. Enten har han fått HSV2, og da kan han jo like godt ha munnsex med deg igjen, eller så har han IKKE fått det, og da er det kanskje greit å undersøke mer om hvordan dere kan kose dere uten at han utsetter seg for smitte. At du ikke får orgasme under samleie betyr ikke at munnsex er eneste alternativ for dere.

Dette er ikke han som disser deg, men han som tar vare på sin egen helse, om du tar det annerledes trenger du å jobbe med deg selv på det.

Anonymkode: 3f09e...63c

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet han at han har fått det fra deg? Testet han seg før han ble sammen med deg? Hvis ikke kan det bare være tilfeldig at han har fått utbrudd etter han har gått ned på deg, han kan ha hatt herpes i mange år uten utbrudd. 

Og hvorfor skal han ikke gå ned på deg mer? Nå når han vet han har herpes, så er det jo ingen problemer med oralsex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...